Translate

вторник, 10 ноември 2015 г.

Merck обнови бранда си


Merck Serono и Merck Millipore остават само Merck

Изцяло обновената идентичност на бранда отразява трансформацията в компания, ориентирана към научни открития и нови технологии

Merck, водеща компания в областта на науката и технологиите, обяви цялостна смяна на визуалната си идентичност. Фундаменталното преразглеждане на визуалния облик, както и
представянето на ново лого, са в унисон с трансформацията на Merck в научна и технологична компания от световен ранг. В същото време, бранд-структурата на компанията на ниво отделни бизнес направления, бе значително опростена. Извън САЩ и Канада, компанията ще управлява бизнеса си под общото име Merck.
„Merck се промени из основи през последните 10 години. С нашата уникална комбинация от три основни бизнес направления - високоспециализираните биофармацевтични продукти, суровини и материали за приложни науки и производства, днес ние можем да предложим цялостни решения в подкрепа на водещи направления като здравето и дигитализацията“, подчерта Карл Лудвиг Клей, председател на борда на директорите и главен изпълнителен директор на компанията.
С представяне на новия дизайн на бранда, преди това независимите суб-брандове Merck Serono и Merck Millipore, ще бъдат премахнати. В бъдеще, Merck Serono ще се представя като биофармацевтично бизнес направление на Merck, а Merck Millipore като Life Science бизнес направление на Merck.
Merck държи правата върху името и марката Merck в световен мащаб. Единствените изключения са САЩ и Канада. Компанията ще продължи да развива дейността си в тези две държави под името EMD Serono (EMD е съкращение от  “Emanuel Merck Darmstadt”) за биофармацевтичното направление, под името EMD Performance Materials за направлението за високотехнологични материали и като EMD Millipore за Life Science бизнеса, докато не бъде официално обявено планираното придобиване на Sigma-Aldrich.
Визуалният облик на Merck е изцяло обновен. Основава се на концепцията за научна и технологична компания с ярко присъствие и е вдъхновен от разноцветните и многофасетни форми, видени през микроскоп. Новият дизайн на Merck използва изразителни цветове и форми с научен акцент и възприятие. Те са отразени и от новото фирмено лого. В сравнение със старото лого, новото прави смела крачка напред - формата му е много по-опростена и може да се използва в различни цветове.
„Задълбочен анализ на редица външни и вътрешни фактори показа, че трябва да одухотворим начина на представяне на нашия бранд в много голяма степен, за да бъдем възприемани като ярка технологична компания на пазара и от нашите кандидати за работа“, каза Уолтър Хюбер, Директор по комуникациите на компанията.


 

Няма коментари:

Публикуване на коментар