Merck Serono и Merck Millipore остават само Merck
Изцяло обновената идентичност на бранда отразява трансформацията в
компания, ориентирана към научни открития и нови технологии
Merck, водеща компания в областта на науката и
технологиите, обяви цялостна смяна на визуалната си идентичност.
Фундаменталното преразглеждане на визуалния облик, както и
представянето на
ново лого, са в унисон с трансформацията на Merck в научна и технологична
компания от световен ранг. В същото време, бранд-структурата на компанията на
ниво отделни бизнес направления, бе значително опростена. Извън САЩ и Канада,
компанията ще управлява бизнеса си под общото име Merck.
„Merck се промени из
основи през последните 10 години. С нашата уникална комбинация от три основни
бизнес направления - високоспециализираните биофармацевтични продукти, суровини
и материали за приложни науки и производства, днес ние можем да предложим
цялостни решения в подкрепа на водещи направления като здравето и
дигитализацията“, подчерта Карл Лудвиг Клей, председател на борда на
директорите и главен изпълнителен директор на компанията.
С представяне на новия
дизайн на бранда, преди това независимите суб-брандове Merck Serono и Merck
Millipore, ще бъдат премахнати. В бъдеще, Merck Serono ще се представя като биофармацевтично
бизнес направление на Merck, а Merck Millipore като Life Science бизнес
направление на Merck.
Merck държи правата върху името и марката Merck в
световен мащаб. Единствените изключения са САЩ и Канада. Компанията ще продължи
да развива дейността си в тези две държави под името EMD Serono (EMD е съкращение
от “Emanuel Merck Darmstadt”) за биофармацевтичното
направление, под името EMD Performance Materials за направлението за
високотехнологични материали и като EMD Millipore за Life Science бизнеса,
докато не бъде официално обявено планираното придобиване на Sigma-Aldrich.
Визуалният облик на Merck е изцяло обновен.
Основава се на концепцията за научна и технологична компания с ярко присъствие
и е вдъхновен от разноцветните и многофасетни форми, видени през микроскоп.
Новият дизайн на Merck използва изразителни цветове и форми с научен акцент и
възприятие. Те са отразени и от новото фирмено лого. В сравнение със старото
лого, новото прави смела крачка напред - формата му е много по-опростена и може
да се използва в различни цветове.
„Задълбочен анализ на редица външни и вътрешни
фактори показа, че трябва да одухотворим начина на представяне на нашия бранд в
много голяма степен, за да бъдем възприемани като ярка технологична компания на
пазара и от нашите кандидати за работа“, каза Уолтър Хюбер, Директор по
комуникациите на компанията.
Няма коментари:
Публикуване на коментар