От 2012 г. насам
„Каменица“ АД е безапелационен
пазарен първенец на българския пивоварен пазар в страната,както по обем, така и по продажби
Като лидер в средно ценовия и премиум сегментите, „Каменица“ АД притежава
33.4% пазарен дял от целия пазар на бира в страната, показват данни на ИА
Нилсен към март 2015 г..
Запазвайки трайни позиции на
първенец в категорията, компанията реализира сериозни инвестиционни намерения
за развиване на дейността си. Така от началото на 2014 г. дружеството е
инвестирало 30 милиона евро в капиталови вложения по проекти в пивоварна
„Астика“.
„Направените от нас инвестиции
засвидетелстват желанието ни да се развиваме и да подобряваме производствените
си мощности, с което да отговаряме още по-адекватно на високите очаквания на
нашите клиенти и потребители. „Каменица“ АД е лидер на пазара на бира в
България от 2012 г. и сме твърдо решени да продължим да бъдем избор номер 1 за
клиенти и потребители, както и да насърчаваме развитието на цялата пивоварна
индустрия“, каза генералният директор на „Каменица“ АД г-н Марко Ниавро.
Световният бирен производител Molson
Coors от години следва устойчив модел на развитие на бизнеса си като голямата
философия на гиганта е заключена в идеята за „Нашия Бирения Отпечатък“ (Our
Beer Print). В основата на стратегията за корпоративна отговорност на
компанията е разбирането, че всеки път, когато някой вземе бира в ръка, след
нея остава бирен отпечатък под формата на мократа следа, която остава на
бирената подложка. Аналогично, според философията на Molson Coors и компаниите
членове на голямото семейство на бирения гигант, където и да произвеждат и
продават своята бира, те оставят своя отпечатък върху обществото, околната
среда и своите хората. Ето защо, на водещо място за „Каменица“ АД, като част от
Molson Coors Brewing Company, са отговорното бизнес поведение към общностите, в
които компанията развива своя бизнес, и към служителите, опазването на околната
среда и, не на последно място, отговорната консумация на алкохол. В ядрото на
философията за „Нашия Бирен Отпечатък“ е заложен стремежът на компанията да
увеличава положителния и да минимизира негативния ефект от своята дейност върху
всички засегнати страни – околната среда, хората и общностите.
Начинът, по който Molson
Coors планира да постигне своята цел – да минимизира негативния си „бирен“
отпечатък, е заложен в глобалната „Стратегия за устойчиво развитие 2020“ на
компанията. В основата си тя залага амбициозната цел до 2020 г. компанията да
не изпраща каквито и да било отпадъци към сметищата. „Вярваме, че корпоративната отговорност е умният начин
за правене на бизнес. Това е възможност за изграждане на дългосрочни взаимоотношения
с нашите служители, с общностите, в които развиваме бизнеса си, както и в
рамките на околната среда, чийто ресурси използваме. Отдадени сме на идеята за
разширяване на нашия позитивен бирен отпечатък и в минимализирането на
негативния такъв“, каза главният изпълнителен директор на Molson Coors Европа, г-н Саймън Кокс.
Няма коментари:
Публикуване на коментар