Translate

сряда, 29 април 2015 г.

„Каменица“ АД инвестира 30 милиона евро в пивоварна „Астика“ от началото на 2014 г.


От 2012 г. насам „Каменица“ АД е безапелационен пазарен първенец на българския пивоварен пазар в страната,както по обем, така и по продажби

 Като лидер в средно ценовия и премиум сегментите, „Каменица“ АД притежава 33.4% пазарен дял от целия пазар на бира в страната, показват данни на ИА Нилсен към март 2015 г.. 
Запазвайки трайни позиции на първенец в категорията, компанията реализира сериозни инвестиционни намерения за развиване на дейността си. Така от началото на 2014 г. дружеството е инвестирало 30 милиона евро в капиталови вложения по проекти в пивоварна „Астика“.
„Направените от нас инвестиции засвидетелстват желанието ни да се развиваме и да подобряваме производствените си мощности, с което да отговаряме още по-адекватно на високите очаквания на нашите клиенти и потребители. „Каменица“ АД е лидер на пазара на бира в България от 2012 г. и сме твърдо решени да продължим да бъдем избор номер 1 за клиенти и потребители, както и да насърчаваме развитието на цялата пивоварна индустрия“, каза генералният директор на „Каменица“ АД г-н Марко Ниавро.
Световният бирен производител Molson Coors от години следва устойчив модел на развитие на бизнеса си като голямата философия на гиганта е заключена в идеята за „Нашия Бирения Отпечатък“ (Our Beer Print). В основата на стратегията за корпоративна отговорност на компанията е разбирането, че всеки път, когато някой вземе бира в ръка, след нея остава бирен отпечатък под формата на мократа следа, която остава на бирената подложка. Аналогично, според философията на Molson Coors и компаниите членове на голямото семейство на бирения гигант, където и да произвеждат и продават своята бира, те оставят своя отпечатък върху обществото, околната среда и своите хората. Ето защо, на водещо място за „Каменица“ АД, като част от Molson Coors Brewing Company, са отговорното бизнес поведение към общностите, в
които компанията развива своя бизнес, и към служителите, опазването на околната среда и, не на последно място, отговорната консумация на алкохол. В ядрото на философията за „Нашия Бирен Отпечатък“ е заложен стремежът на компанията да увеличава положителния и да минимизира негативния ефект от своята дейност върху всички засегнати страни – околната среда, хората и общностите.
Начинът, по който Molson Coors планира да постигне своята цел – да минимизира негативния си „бирен“ отпечатък, е заложен в глобалната „Стратегия за устойчиво развитие 2020“ на компанията. В основата си тя залага амбициозната цел до 2020 г. компанията да не изпраща каквито и да било отпадъци към сметищата. „Вярваме, че корпоративната отговорност е умният начин за правене на бизнес. Това е възможност за изграждане на дългосрочни взаимоотношения с нашите служители, с общностите, в които развиваме бизнеса си, както и в рамките на околната среда, чийто ресурси използваме. Отдадени сме на идеята за разширяване на нашия позитивен бирен отпечатък и в минимализирането на негативния такъв“, каза главният изпълнителен директор на Molson Coors Европа, г-н Саймън Кокс.

Няма коментари:

Публикуване на коментар