Translate

петък, 6 март 2015 г.

LG заявява водеща позиция на пазара за премиум телевизори с DUAL PREMIUM стратегия



LG представи глобалното си портфолио телевизори за 2015 г. в Сеул. С DUAL PREMIUM стратегията си, от LG са убедени, че ще си осигурят водещата позиция на глобалния премиум TV пазар с OLED телевизорите си, като в същото време ще разширят обема на премиум TV сегмента като цяло, създавайки повече възможности за новите PRIME UHD телевизори.
С печеливша комбинация от първокласни технологии за дисплеи, през януари OLED TVна LG спечелиха наградатаBest of CES(„най-доброто от CES) в продуктовата категория на телевизорите. Тъй като с времето съдържанието с високо качество става все по-достъпно, LG очаква продажбите на поразителните си OLED TV да нараснат в следствие на факта, че все повече взискателни зрители търсят продукти с високо качество, с които да се наслаждават на различно съдържание. Имайки това предвид, LG планира да разшири OLED TV портфолиото си в Корея от пет до десет модела, за да снабди потребителите с по-широка гама премиум TV продукти.
PRIME UHD TV на LG е един клас над ULTRA HD TV на компанията и си отличава с характеристики като Color Prime технологията, ULTRA Luminance, 4K In-Plane Switching (IPS) панели Prime Mastering Engine, за да предостави истинско премиум усещане, като на кино. ColorPrime технологията на LG увеличава спектъра на цветовете, които могат да бъдат възпроизведени на екрана като използва различни фосфорни LED цветове, които създават по-голяма дълбочина и реалистичност на картината. ULTRA Luminance технологията непрекъснато анализира най-ярките и най-тъмни участъци на излъчваното съдържание, за да подобри яркостта и резолюцията. Оборудван с 4K IPS панелът на LG, телевизорът показва детайлни картини с изключителни широки зрителни ъгли.Нещо повече, Prime Mastering Engine оптимизира настройките на телевизора, за да извиси качеството на картината до премиум
нива.
В допълнение, PRIME UHD TV (модел 55UF9500) на LG идва с изумително тънкия 8.5mm UltraSlim Design на дисплея в индустрия, където конкурентните дисплеи са между 40 и 50mm в дълбочина. Интегрираната Auditorium Stand стойкана LG подхожда на металния завършек на панела около екрана. Стойката също чудесно допълва централизираната Harman/Kardon аудио озвучителна система, изпълнявайки функцията на звуков рефлектор.
Новата webOS 2.0 Smart TV платформа на LG е подобрена версия на изключително успешния потребителски интерфейс на компанията –  оригиналният webOS. Smart телевизорите, снабдени с webOS, се прогнозира да достигнат един милион единични продажби през първата половина на 2015 г.
„Вълнуваме се да представим a цялостен спектър от отличителниTV продукти, които представят поразително качество на картината, който да разяснят какво имаме предвид под премиум,” каза Брайън Ноун, президент и изпълнителен директор на LG Electronics Home Entertainment Company. “Телевизорите LG OLED и PRIME UHD укрепват марката като синоним за качество на картината. С тези несравними решения за домашно развлечение, LG застава на благоприятната позиция като лидер на пазара запремиумтелевизори.”
Компанията ще започне доставките на премиум телевизорите си на пазарите отвъд океана от края на март.

Няма коментари:

Публикуване на коментар