Доминирайки с над 52.4% пазарен дял през 2024 година, компанията затвърди ненадминатото си глобално лидерство в примиум телевизори
LG Electronics /LG/ затвърждава доминиращите си позиции на пазара на премиум телевизори, оглавявайки световните доставки на OLED телевизори с над 53,4% пазарен дял през 2024 година. В продължение на 12 последователни години LG оглавява световния пазар на OLED телевизори, като непрекъснато подобрява телевизионното изживяване с аудиовизуално съвършенство и персонализация с помощта на изкуствен интелект, въплъщавайки истинската същност на OLED технологията с перфектни нива на черното и повишена яркост.
По данни на Omdia, компания за маркетингови проучвания, LG си подсигурява пърата позиция на глобалния пазар на OLED текевизори през изминалата година, като доставя впечатляващите 3,18 милиона бройки OLED телевизори. Забележително е, че само доставките през четвъртото тримесечие надхвърлят 1,1 милиона бройки, което показва възможностите на компанията да осигури революционна технология, отговаряща на предпочитанията на потребителите.
OLED телевизорите представляват 45% от пазара на примиум телевизори през 2023 година, базирано на модели с цена над 1 500 американски долара, маркирайки 8,5% покачване спрямо предходната година. С очакването пазара да се увеличи с 50% тази година, LG цели отново да поведе иновациите в сектора и да задържи лидерството си в сферата на OLED телевизорите.
С повишаването на търсенето на по-големи екрани, броят на доставките на ултра широки OLED телевизори също се увеличава, формирайки 16% от общия пазар на OLED телевизори. LG остава на първата позиция, доминирайки пазара през 2024 година с 57.5% дял за OLED екрани с размер 75 инча и нагоре, включително впечатляващата селекция от 77-, 83-, 88- и 97-инчови модели.
С над десетилетие опит в OLED иновациите, LG ще представи своите най-нови OLED телевизори, включително подобрения като безжичното излъчване на аудио и визуално съдържание до 4K 144Hz без забавяне или загуба на качеството, работещи с изкуствен интелект персонализации чрез webOS, и първокласно качество на картината с усъвършенствана яркост и перфектни нива на черното за наистина изключително зрително изживяване.
Глобалните доставки на телевизори достигат 208.8 милиона бройки през изминалата година, което бележи първия ръст от три
години насам, а доставките на OLED телевизори
нарастват с 8% спрямо предходната година, достигайки 6.07 милиона бройки. В допълнение, общият брой доставки на LG телевизори, включвайки и OLED, и LCD модели, достига 22.6 милиона бройки
през миналата година, което е 16.1% от глобалния
приход на пазара с телевизори.
Няма коментари:
Публикуване на коментар