Translate

четвъртък, 23 май 2024 г.

JYSK България представи новата си колекция градински мебели и плановете си до края на 2024г.

Веригата обяви увеличение в удовлетвореността на служителите си и откриването на още 2 нови и 5 обновени обекта у нас

 

 

На официално събитие в градината на Резиденцията на посолството на Кралство
Дания в България скандинавската верига за домашно обзавеждане JYSK представи новата си лятна колекция градински мебели и аксесоари за декорация, както и бъдещите си планове за развитие в страната.

Колекцията градински мебели лято 2024, която любителите на скандинавския дизайн могат да намерят във всички физически или онлайн магазини на JYSK България, внушава усещането за хармонично сливане с цветовете и формите на природата. Този унисон се усеща и при избора на тъкани, и при водещите декоративни елементи /въжета и флорални мотиви/ но най-вече в изчистения и функционален скандинавски дизайн. 

Водещите серии за сезона пролет/лято 2024 са EASE и ENCIRCLE, които се отличават с натурални цветове и материали. Комбинацията от райета и цветя придават усещането за традиционно скандинавско лято. Новите колекции събират на едно място всички любими съставки на JYSK по един по-модерен и отличим начин. Още по-изчистени, красиви повърхности, нови линии и природни графични елементи са основните елементи за предстоящия сезон, представени в две водещи гами природни цветове.

Кафе комплектът FURUSET е част от по-лекия асортимент и се предлага в красив пясъчен цвят, който се съчетава перфектно с правите линии както на седалката, така и на облегалката. FURUSET се откроява и със своя минималистичен изглед, който намира израз и в червената нишка от новия асортимент.

Новите въжени столове LABING и ULLARED внасят по-изтънчен и модерен дизайн на терасата, а лаундж комплектите KIRKENES и RISVEDEN позволяват постигането на допълнителен комфорт без компромис със стила.

Асортиментът включва и гама от нови дървени градински мебели, които, както всички други дървени градински мебели от JYSK, са изработени от FSC®-сертифицирана дървесина /FSC® N001715/. Двете нови кръгли дървени градински маси, HESTRA и KRAGEVIG, могат лесно да бъдат украсени с персонален щрих, тъй като масите съответстват на много от градинските столове от JYSK.

Ралука Даскалу, Мениджър комуникации за JYSK Румъния, България и Турция, подчерта:

-“В новата гама за екстериорни мебели и декорация на JYSK ще намерите шезлонги, градински столове, чадъри и тенти в красиви, ярки цветове, които се отличават с хармоничен дизайн и избор на тъкани и материали. Целта ни е да интегрираме грижата за околната среда във всички дейности на компанията. Ние се фокусираме основно върху материалите, използвани в продуктите на JYSK, и работим за увеличаване на процента на материали от сертифицирани отговорни източници. В продължение на няколко години продаваме продукти с рециклирани материали, сертифицирани съгласно Global Recycled Standard /GRS/, а сега вече и JYSK е сертифицирана като компания. Днес е много по-лесно за изпълняваме желанието си за опазване на природата, защото вече е съвсем очаквано да изискваме GRS. А за да се уверят в качеството и стилния дизайн на артикулите на JYSK. В нашите магазини и онлайн магазина ни освен на неповторимата атмосфера клиентите ще могат да се насладят и на неустоимите ни ценови предложения и намаления.

Венцислав Чавдаров, Логистичен директор Балкани, ДЦБ JYSK, сподели, че са положили сериозни усилия и в стремежа да се опази природата и околната среда. В JYSK България е изграден и надграден соларния парк в ДЦБ. Към момента 20% от годишната консумация на електричество в ДЦБ се покрива от соларния им парк. От януари миналата година  до сега са произведени 537 MWH; 377 t.  co2 са спестени; 550 KW.

Точно преди година е стартирала и експанзията на JYSK в Турция.

Тя ще продължат с развитието и утвърждаването им на турския пазар. В Турция JYSK е отворил 3 магазина и се предвижда да се отвори поне ощe 1.

-Растежът на пазара в Турция е голямо предизвикателство, но също така и възможност за разширение на бизнеса и утвърждаване на позицията на Дистрибуционния център в България като сериозен фактор за развитието на компанията в региона, а и в по-глобален мащаб, сподели той.

JYSK България успешно продължава да изпълнява стратегията на веригата за отваряне на поне 5 нови обекта годишно у нас, като от началото на 2024г. до сега вече бяха открити обекти в Елин Пелин, Равда и Асеновград. До края на годината предстои да се отворят още 2 нови магазина.

Фокусът на веригата в България ще е обновяването на 5 от магазините на JYSK, открити преди 2018г. Те ще бъдат изцяло трансформирани в концепцията Store 3.0, която води до по-доволни клиенти, но и до ръст в продажбите в обновените обекти. На 20 юни предстои новото отваряне на реновирания магазин в Асеновград.  

Резултатите и прогнозите от българския пазар продължават да са сред най-добрите за веригата на глобално ниво. За 2024г. трите най-купувани категории към момента у нас са мебели, градинско обзавеждане и матраци, като от летните колекции най-продавани са шезлонги, градински маси и комплекти за отмора. От стъпването си на българския пазар през 2005г., JYSK има 55 обекта, включително и онлайн магазина на компанията, с общо над 800 служителя.

Проучване за удовлетвореността на служителите в JYSK България – ESS, показва сериозно увеличение на степента на удовлетворение, спрямо резултатите от предишната година.

Удовлетворението от условията на работа се е увеличило до 81 от 100 пункта,

лоялността се повишава до 86 от 100 пункта. Проучването е направено сред всички служители на JYSK в магазините, дистрибуторските центрове и офисите на веригата.

На следния линк може да откриете и каталог на JYSK за сезон лято 2024: https://we.tl/t-aS10egorTP

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар