Lidl става официален глобален партньор на Европейското първенство по
футбол 2024.
Партньорството стартира заедно с европейските квалификации и ще бъде в сила както по време на квалификациите през 2023 и 2024г., така и по време на финалния турнир на първенството през 2024г.
Партньорството стартира заедно с европейските квалификации и ще бъде в сила както по време на квалификациите през 2023 и 2024г., така и по време на финалния турнир на първенството през 2024г.
От 14 юни до 14 юли
2024г. най-добрите национални отбори в Европа ще се отправят към Германия, за
да се състезават за титлата европейски шампион, в десет различни града.
Страните, които ще се борят за купата в всички 51 мача от финалния турнир, ще
бъдат определени от европейските квалификации, които ще се проведат от март
2023г. до март 2024г.
Като един от
водещите ритейлъри в Германия и цяла Европа, Lidl е логичен партньор на целия
турнир на Европейската футболна асоциация - със силното си присъствие в
страната домакин на Евро 2024 и с над 12 000 магазина в 31 държави, 30 от които
в Европа. Точно както футболът вдъхновява милиони хора всеки ден, така Lidl е
надежден партньор на милиони потребители в цяла Европа за ежедневното им
пазаруване.
“Радостни сме, че
сме част от събитие, което вълнува не само нашите клиенти, но и служителите ни.
Така както нашите продукти са достъпни за всички, така и ние искаме да
допринесем Евро 2024 да се превърне в преживяване за всички - например чрез
нашите Lidl фен зони. Множеството страни, в които Lidl ще споделя тези
вълнения, и фактът, че финалният турнир ще се проведе в страната, в която
започва историята на Lidl, правят това партньорство много специално за
нас", каза Йерон Бал, член на Борда на директорите за сектор „Клиенти“ в
Lidl International.
С партньорството
Lidl отправя и послание за важността на пресните плодове и зеленчуци, както и
на спорта и физическите упражнения за активния и здравословен начин на живот,
както и за това, че начинът, по който се храним и активното движение оказват
огромно влияние не само върху здраве на хората, но и върху околната среда.
Именно затова, следвайки принципите на Планетарната здравна диета /Planetary
Health Diet/, веригата постоянно обогатява асортимента си, така че да улесни
клиентите да вземат съзнателни решения за покупка на здравословни и устойчиво
произведени продукти. Част от тях е и въвеждането на международни стандарти за
маркетинговите похвати, насочени към децата.
„УЕФА гордо
приветства Lidl като партньор на квалификациите и на Евро 2024. Присъствието на
веригата на целия континент ще допринесе изключително много за популяризирането
на този забележителен турнир. Очакваме с нетърпение и съвместната ни работа за
утвърждаване важността на грижата за здравето и благополучието, като ценности,
които Lidl и УЕФА споделят взаимно.“ Така Маркетинг директорът на УЕФА Ги-Лоран
Епщайн коментира партньорството.
То е част от стратегията на Lidl за подкрепа на спорта на международно
ниво. То се характеризира със споделено разбиране за важността от движението и
спорта и отразява стремежа на веригата да постига своите цели с отдаденост и
високо ниво на професионализъм.
Няма коментари:
Публикуване на коментар