Translate

вторник, 28 март 2023 г.

Lidl става официален партньор на Евро 2024 на УЕФА

 
 
Lidl става официален глобален партньор на Европейското първенство по футбол 2024.
Партньорството стартира заедно с европейските квалификации и ще бъде в сила както по време на квалификациите през 2023 и 2024г., така и по време на финалния турнир на първенството през 2024г.

От 14 юни до 14 юли 2024г. най-добрите национални отбори в Европа ще се отправят към Германия, за да се състезават за титлата европейски шампион, в десет различни града. Страните, които ще се борят за купата в всички 51 мача от финалния турнир, ще бъдат определени от европейските квалификации, които ще се проведат от март 2023г. до март 2024г.
Като един от водещите ритейлъри в Германия и цяла Европа, Lidl е логичен партньор на целия турнир на Европейската футболна асоциация - със силното си присъствие в страната домакин на Евро 2024 и с над 12 000 магазина в 31 държави, 30 от които в Европа. Точно както футболът вдъхновява милиони хора всеки ден, така Lidl е надежден партньор на милиони потребители в цяла Европа за ежедневното им пазаруване.
“Радостни сме, че сме част от събитие, което вълнува не само нашите клиенти, но и служителите ни. Така както нашите продукти са достъпни за всички, така и ние искаме да допринесем Евро 2024 да се превърне в преживяване за всички - например чрез нашите Lidl фен зони. Множеството страни, в които Lidl ще споделя тези вълнения, и фактът, че финалният турнир ще се проведе в страната, в която започва историята на Lidl, правят това партньорство много специално за нас", каза Йерон Бал, член на Борда на директорите за сектор „Клиенти“ в Lidl International.
С партньорството Lidl отправя и послание за важността на пресните плодове и зеленчуци, както и на спорта и физическите упражнения за активния и здравословен начин на живот, както и за това, че начинът, по който се храним и активното движение оказват огромно влияние не само върху здраве на хората, но и върху околната среда. Именно затова, следвайки принципите на Планетарната здравна диета /Planetary Health Diet/, веригата постоянно обогатява асортимента си, така че да улесни клиентите да вземат съзнателни решения за покупка на здравословни и устойчиво произведени продукти. Част от тях е и въвеждането на международни стандарти за маркетинговите похвати, насочени към децата.
„УЕФА гордо приветства Lidl като партньор на квалификациите и на Евро 2024. Присъствието на веригата на целия континент ще допринесе изключително много за популяризирането на този забележителен турнир. Очакваме с нетърпение и съвместната ни работа за утвърждаване важността на грижата за здравето и благополучието, като ценности, които Lidl и УЕФА споделят взаимно.“ Така Маркетинг директорът на УЕФА Ги-Лоран Епщайн коментира партньорството.
То е част от стратегията на Lidl за подкрепа на спорта на международно ниво. То се характеризира със споделено разбиране за важността от движението и спорта и отразява стремежа на веригата да постига своите цели с отдаденост и високо ниво на професионализъм.
 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар