Веригата дава
възможност на домакинствата да се подготвят за празника поетапно
и спокойно
Lidl помага на
българските домакинства да се подготвят за великденските празници с внимателно
подбран асортимент от над 350 тематични продукта, като любимите на мнозина
серии Favorina и Deluxe вече са налични във всички 116 магазина в страна. Пет
седмици по-рано веригата стартира специална акция от качествени предложения на
достъпна цена за спокойна подготовка за Великден. По този начин клиентите ще
разпределят бюджета и времето си за важните за тях неща и ще се насладят на
празника с близките им хора.
На рафтовете в Lidl от тази седмица всички клиенти ще открият
традиционните сладки изкушения на Favorina - различни видове шоколадови яйца -
малки, големи, с пълнеж и класически и, разбира се, козуначени сладкиши на
марката. Подготовката за Великден може да бъде разнообразена и с над 100 Deluxe
продукта, сред които специални месни деликатеси и сирена, сладоледи, сосове и
други галещи небцето предложения, подходящи както за посрещане на гости у дома,
така и за подарък.
Двата бранда се
наложиха като предпочитан избор за празничната трапеза на българина в
последните години. През 2022 г. бяха оценени сред собствените марки на
веригата, които получиха най-много гласове в 57 продуктови категории в
независимите проучвания за качество “QUDAL – QUality meDAL”, проведени от
международната асоциация за сертифициране ICERTIAS, базирана в Швейцария.
Още с първите
предложения за великденските празници, Lild предоставя възможност на
домакинствата да декорират и дома си с пъстра великденска украса в пастелни
цветове и качествени материи. Първите разновидности на бои за яйца също са вече
по рафтовете във веригата.
С всичко, което
прави и предлага, Lidl се стреми да допринесе за пълноценните празнични дни
на своите клиенти. Освен качествени
продукти на ниска цена, те могат да
разчитат, че във всички 116 магазина в страната ще пазаруват удобно и лесно.
Прегледната подредба, достъпните локации, бързото обслужване и предварително
подбраният асортимент им дават спокойствие, че ще си осигурят необходимите
продукти бързо* и лесно, за да им остане време за приятни и споделени моменти с
близките хора преди и по време на празника.
----------------------------
*Средното време за
пазаруване в Lidl с количка или кошница е 19 мин. и 24 сек. според проучване, проведено
на българския пазар от маркетингова агенция „Прагматика“ сред 880 респонденти
на възраст между 20 и 59 г. през м. април 2021г. в магазини Lidl в цялата
страна.
Няма коментари:
Публикуване на коментар