Потребителите на Cashway вече могат да получават мигновено натрупания кешбек директно в Settle сметката си
Един от най-големите плюсове на пазаруването онлайн е именно това, че цените на стоките са
предварително известни. Това позволява на потребителите изключително лесно да сравняват различните промоции и с минимални усилия да намират най-изгодните към момента оферти. Още по-хубаво е, когато някой друг събере всички предложения на едно място и по този начин осигури допълнителни отстъпки под формата на кешбек - т.е. пари, които се получават обратно при пазаруване онлайн. Това улеснение за практично пазаруване е основната мисия на първата българска платформа за кешбек Cashway.
„Само кешбекът, който сме изплатили към потребителите възлиза вече на над 150 000 лева, а отделно спестените пари чрез оферти и промо кодовете, които промотираме, са в пъти повече”, коментира Георги Костадинов, съосновател на Cashway.
Платформата, която доскоро беше известна като Onlinepromo, е в процес на ребрандиране, за да обнови дизайна си и да предостави на клиентите си допълнителни функционалности. Една от тях е сътрудничеството със Settle, което позволява на потребителите на норвежкия мобилен портфейл да могат да получават натрупания кешбек директно в сметката си в Settle - бързо и лесно. Освен това потребителите ще получат и 20% бонус обратно в профила си за всяко изплащане на кешбек чрез Settle.
„Ние силно вярваме в дигитализацията на бизнеса, затова партньорството със Settle е напълно логичен ход на развитие за нас. Както се видя по време на противоепидемичните ограничения, онлайн търговията е сигурна и удобна, и може да замести традиционното пазаруване. Аз съм сигурен, че инерцията, която онлайн бизнесът получи по време на пандемията, ще се запази и занапред. Основно защото той дава възможности за много повече продажби и достъп до клиенти, които стандартен физически магазин например никога не може да достигне”, каза още Георги Костадинов и добави: „В тази връзка партньорството на Cashway с платформата за мобилни плащания Settle идва напълно естествено и е задължителна част от постигането на нашите две цели. Първо - да увеличим 10-кратно броя на своите потребители до над 230 000 и второ - да излезем на чуждестранни пазари.”
Cashway си партнира с 230 бранда в сферите мода, спорт, козметика, пътувания, образование и много други. Освен че предоставя достъп до всички актуални оферти и ексклузивни промо кодове, тя дава допълнително кешбек при пазаруване през нея. Тези плюсове са привлекли вече над 22 000 активни потребители на платформата.
Платформата за кешбек е поредният партньор в България, който се доверява на норвежката платформа за мобилни разплащания Settle. Мобилното приложение се развива изключително бързо и вече е сред водещите в категория „Финанси“ на Android. Потребителите, които използват Settle само в България наброяват над 75 000 души. Към момента Settle оперира в 27-те страни-членки на ЕС и в Норвегия и се стреми да създаде мрежа от лесни, мобилни разплащания в цяла Европа.
Няма коментари:
Публикуване на коментар