Марката триумфира в конкурса със своята нова слънчева визия и кафява стъклена бутилка за многократна употреба, която съхранява по превъзходен начин качеството на продукта
Една от най-предпочитаните марки бира в България – Ариана Светло, получи отличие в конкурса „Продукт на годината“, категория „Бири“ за 2022г. Ариана Светло е леко лагер пиво, създадено по стара чешка традиция, отличаващо се със свеж балансиран вкус и приятна горчивина. Марката триумфира в конкурса със своята нова слънчева визия и кафява стъклена бутилка 500 мл за многократна употреба, която съхранява по превъзходен начин качеството на пивото и характерния лек и пивък вкус на Ариана.
Отличието е чудесно признание за високото качество и
вкус на Ариана Светло. Призът „Продукт на годината“ е световна награда за
иновации в областта на услугите и продуктовите решения, която се присъжда след
гласуване на потребителите. Основан през 1987г. във Франция, конкурсът днес се
провежда в повече от 45 държави на всички континенти. Основните му цели са
запознаването на потребителите с най-новите продукти на пазара и отличаването
на компаниите производители за тяхната иновативност и високото качество на
продуктите им. В България конкурсът се провежда успешно от 2017г., а броят на
участниците непрекъснато расте.
Победителите в категориите се излъчват чрез независимо национално
представително проучване, реализирано за България от Nielsen International сред
2000 респонденти.
Със своята кафява стъклена бутилка 500 мл, Ариана е не само иновативен и висококачествен продукт, но и продукт с отговорност към консуматорите и околната среда. Заради възможността стъклената бутилка да бъде използвана многократно, тя е по-щадяща към природата. В допълнение, от 2017г. слънчевият бранд бира също така реализира зелени инициативи чрез платформата си #Зеленодействие. Последните активности по платформата насърчават рециклирането, почистването на язовири и грижата за биоразнообразието в тях.
„Изключително горди и щастливи сме, че любимата бира на поколения българи – Ариана, за пореден път доказа и затвърди своето високо качество и вкус. В нашата компания непрекъснато се стремим към най-високо качество във всичко, което правим – от производството до доставянето на свежест и наслада на нашите консуматори“, сподели Елица Иванова, Мениджър Маркетинг за България в ЗАГОРКА, част от корпорация HEINEKEN и допълни: „Живеем във време, в което повече от всякога е важно дейностите ни, свързани с опазването на околната среда, да бъдат навременни. Ето защо, чрез своята инициатива
#Зеленодействие, бира Ариана успя да реализира пролетно почистване и зарибяване на 2 емблематични български язовира в страната, както и да събере над 1 тон отпадъци за рециклиране. Всичко това е част от действията, които направената от слънце Ариана предприема за опазване на околната среда.“
Няма коментари:
Публикуване на коментар