Символичният старт на „Нестле за Живей Активно! Танцувай с нас“ е в 10.00 ч. на пешеходната артерия на София – „Витошка“
На 14 май сърцето на София – Южният парк ще затупти в ритъма на танците. Хора и ръченица, латино и хип хоп танци, кей поп групи, улични и ориенталски танци ще премерят сили за любовта на публиката. Точно тя, заедно с журито, ще определи и кои ще бъдат отличените танцови школи, предизвикали най-много танцуващи сред зрителите.
За участниците в събитието, което се организира с партньорството на Столична община, е предвидено и още едно предизвикателство – най-активната ръченица, а издържалите най-дълго в ритъма на танца ще бъдат зарадвани със специални изненади.
Танцовото предизвикателство приеха Део и Алфедо Торес, звездни спортисти - олимпийски медалисти като Йордан Йовчев и представители на златните момичета от националния ансамбъл по художествена гимнастика, както и Невяна Владинова - втори вицепрезидент на Българската федерация по художествена гимнастика, представители на шоу бизнеса и инфлуенсъри.
„Хоро или ръченица, зумба или хип хоп – всеки танц следва своя собствен ритъм. Най-важното е, че на 14 май всички гости и участници на събитието ще усетят пулса на движението чрез музиката. Надяваме се по този начин заедно с нашите партньори ще вдъхновим повече хора да включат танците в ежедневието си и да усетят свободата, която носи активният начин на живот“, сподели Нели Ангелова, мениджър „Комуникации“ Нестле Югоизточен Пазар.
Алфредо Торес ще направи бърза загрявка за танците от 10.00 часа на 14-ти май от пешеходната артерия на София – бул. „Витоша“, а след това заедно с желаещите ще продължи към сърцето на столицата - Южния парк за официалния старт на танцовото предизвикателство.
Точно в 11.30 представители на ансамбъл „Филип Кутев“ ще открият инициативата с танцово и музикално изпълнение в централната част на Южния парк, алеята до фонтаните, откъм бул.„Витоша“.
За доброто настроение на всички са приготвени и специални изненади от любимите брандове на Нестле България, сред които Nescafe 3in1, Nescafe Dolce Gusto, KitKat, Purina, MAGGI и Нестле за По - здрави деца, а минералната вода Pirin Spring ще гарантира и добрата хидратация на всички танцуващи.
Повече за инициативата „Нестле за Живей Активно
През годините „Нестле за Живей Активно“ излезе от рамките на кампания и се превърна в национално движение, даващо възможност на стотици хиляди българи да спортуват, да се движат и да се забавляват заедно с едни от най-обичаните спортни звезди на България. От 2006 г. досега инициативата достигна до 500 000 души, а над 170 партньори подкрепят посланието за ползите от активния начин на живот.
Няма коментари:
Публикуване на коментар