Translate

вторник, 30 ноември 2021 г.

Мартина Пенева, дъщерята на Наско от БТР,изпълнява песни на живо в първия си моноспектакъл

На 2 и 9 декември от 19:30 в YALTA ART ROOM, SPAM studios ще представи най-новия моноспектакъл „АЗ ПОБЕДИХ“ от Ярослава Пулинович

 

 

След като 2021-та беше много успешна година откъм награди и международни партньорства за SPAM studios – номинация за режисура за АНА БАТЕВА за моноспектакъла „Мечтата на Наташа“ от наградите „Златен Кукерикон“ на Сатиричен театър и награда ИКАР за ДЕБЮТ за ПОЛЯ ЙОРДАНОВА за „МЕЧТАТА НА НАТАША“, сдружението е на път да реализира най-новия си моноспектакъл „АЗ ПОБЕДИХ“ от ЯРОСЛАВА ПУЛИНОВИЧ. Представлението е втора част на вече нашумелия моноспектакъл „Мечтата на Наташа“, а главната и единствена роля поема младата актриса Мартина Пенева.

„АЗ ПОБЕДИХ“ ще ни срещне с талантливата, много успешна и амбициозна Наталия. Само на 16 години, а вече има няколко дипломи за пеене, плуване и танци. Но колкото и да е единствена, различна и уникална, и тя като всички останали момичета се влюбва и хлътва. А това отвсякъде е повод за конфликт.

И понеже мечтата на Наташа се оказа наболяла тема, Наталия решава да възвърне на удара. Защото тя, на която също й викат Наташа, няма как да остане безразлична към грубото отношение от страна на нейната съученичка.

Както в моноспектакъла "Мечтата на Наташа", и тук темата за възпитанието на децата е в основата на представлението. С тази разлика, че героинята е максимално обгрижена от родителско внимание.

Режисьорът на спектакъла Ана Батева избира пиесата за да покаже поредния резултат от едно родителство, което на всяка цена слага в строги рамки детето като го насочва към непрестанен успех и кариера. Защото Наталия заради натоварения си график няма нормалното и желано детство, което тя ежедневно среща при съучениците си. Объркана и раздвоена между два свята, този на майката и момчето в което е влюбена, Наташа за първи път ще започне да разсъждава със своя глава и да поеме по свой път.

Режисьорката залага на съвременен подход и ярки изразни средства, което се вижда и в спектакъла „КОКОШКА“, „МЕЧТАТА НА НАТАША“ - запазена марка и символ на сдружението и неговата мисия.

Мартина Пенева, за която това е първия моноспектакъл, споделя: „Спектакълът "Аз победих" за мен е театрално пътешествие, което досега не съм поемала. Моноспектакъл винаги ми е звучало стряскащо и невъзможно. Поканата и провокацията от Ана ме накара да се осмеля. Освен това проблемът на моята героиня е актуален, а и мисля, че винаги ще е. Влиянието на родителите е основополагащо, но и социума, социалните медии винаги ти внушават, че не си достатъчен, че не си перфектен. Тоест целият външен свят подтиска твоята автентична природа и инвестираш в това да си нещо, което няма нищо общо с теб и дори не знаеш дали ти харесва или не. Това е наболял проблем, който мен ме вълнува и се радвам, че мога да го представя на сцената.“

Работата с млади артисти е мисия на сдружението, затова и в „АЗ ПОБЕДИХ“ участва Мартина Пенева, щатна актриса от две години в ДКТ „К. Величков“ Пазарджик.

Създател на авторската музика отново е Стефан Здравески, реализирал музиката и на „КОКОШКА“,„ВСИЧКО НА МАСАТА“, „МЕЧТАТА НА НАТАША“, „УТЕРУС“, „БУРЕ БАРУТ“ и т.н. За „АЗ ПОБЕДИХ“ той пише авторски песни, които ще бъдат изпълнени на живо от актрисата. Дизайнер на плаката е Христо Христов, а фотограф Беатрис Бочева.

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар