Шведската beauty-tech марка за красота FOREO в партньорство с известната американска изследователска компания WGSN обявиха какви ще бъдат тенденциите в света на красотата през
следващите 5 години. И докато природосъобразните опаковки и смарт
функционалностите не са изненада, през следващите 5 години двете компании
предвиждат да се оформи една изцяло нова категория козметични продукти –
психодерматологични т.е. с грижа за менталното здраве.
Устойчивостта, естествената красота, както и расовата и възрастова дискриминация предизвикаха сериозни вълнения в козметичната индустрия през последните години и ще бъдат още по-важни в бъдеще. Компаниите, които искат да останат конкурентоспособни, трябва да дадат приоритет на разнообразието и приобщаването, сочи проучването на WGSN и FOREO. Всички форми на красота и устойчивост ще стават все по-важни за потребителите.
Козметичните продукти на бъдещето ще бъдат природосъобразни, в еко варианти, като например презареждащи се продукти и с потребителски опаковки, изработени от рециклируеми материали. Чудесен пример е мицелът /вегетативната част на гъбите/, на който се възлагат големи надежди за създаването на опаковъчен биоразградим материал.
Марката FOREO, която тази година стартира екологичната кампания „Правете продукти, които дълго да служат, не да се чупят“ /„Make It Last, Not Break Fast“/, също призовава за устойчив подход. Кампанията се изправя срещу една от най-често срещаните негативни практики в индустрията за потребителска електроника – планираното остаряване.
Трудният период на пандемия и изолация повлия на осведомеността на потребителите за тяхното физическо и психическо здраве и на социалните им връзки с приятели и със света като цяло. В резултат от това дойде ръстът в търсенето на продукти, които са не само функционални, но и носят определено преживяване. Така се очерта една от най-големите тенденции, която ще раздвижи козметичния свят през следващите пет години – потребителското търсене на продукти, които им носят емоции.
Скоро ще бъдат създадени психодерматологични продукти, предназначени да отговорят на психическото състояние на потребителите и да се борят с една от най-големите заплахи на 21-ви век - стреса. Именно стресът влияе върху хормоналния ни баланс и качеството на съня и с времето оставя видими следи по кожата. За марката FOREO грижата за себе си отдавна не е просто грижа само за кожата, но и за ума. Един такъв ритуал на грижа за себе си е приятният масаж за лице, който облекчава мускулното напрежение, но и стимулира лимфната система и води до премахване на токсичните вещества от тялото и разкрасява кожата. Лесен начин да се насладите на професионален масаж на лицето у дома е интелигентното тонизиращо устройство BEAR, което гарантира приятно-релаксираща процедура за лице! Благодарение на Т-звуковите пулсации и много нежен микроток, то тренира всички 65+ лицеви мускули,
стяга кожата и осигурява по-очертани контури. И всичко това само за няколко минути!Все по-голям процент от клиентите предпочитат да инвестират повече пари в качествени продукти, които ще им служат много години. FOREO и WGSN предвиждат фактори като ефективност, практичност, функционалност и дълготрайност да се превърнат във водещи причини за покупка и ще изместят по-ниската цена по степен на важност при избора на козметични продукти.
Beauty-tech тенденцията всъщност е инициирана от FOREO, когато още през 2013 г. компанията стартира напълно нова категория козметични продукти. Интелигентната звукова четка за лице LUNA 3 промени ритуала по почистването на кожата, а двуминутната цялостна СПА терапия на UFO 2 направи скъпите козметични процедури от СПА салоните достъпни в дома на всеки потребител.
Поглеждайки към бъдещето, технологията и иновациите ще останат водещи фактори за развитието на козметичната индустрия, плюс адаптивността. Следващите пет години ще бъдат господствани от персонализираните козметични продукти, които ще включват изкуствен интелект /AI/ и добавена реалност /AR/.
Новости в индустрията се очакват и във връзка с развитието на науката, която ще донесе нови възможности в областта на хидратацията на кожата. „Новата кралица на хидратацията“ в момента е полиглутаминовата киселина, която може да задържи до четири пъти повече влага от своя предшественик, хиалуроновата киселина.
Поради актуалната в момента здравна криза местните марки ще продължат да набират скорост. Локалният бизнес и малките производители ще се радват на нарастваща популярност сред потребителите, които ще изразяват своята подкрепа за тях чрез закупуване на продукти. В същото време клиентите все повече ще се утвърждават като създатели на рекламно съдържание. Тази тенденцията ще бъде ускорена от дигитализацията и социалните медии, които осигуряват идеална среда за това.
В България продуктите на FOREO за грижа за кожата могат да бъдат закупени на www.foreo.com, както и от магазина на Notino в Paradise Center и онлайн на www.notino.bg.
„FOREO е компания, ориентирана към клиентите, и ние се стремим да правим
трайни висококачествени продукти. Нашите клиенти виждат това и много от тях се
доверяват на марката ни от самото начало. Всъщност се свързахме със стотици от
нашите най-първи клиенти, за да получим техните отзиви и да се уверим, че те
все още използват нашите устройства. Беше наистина емоционален момент за всички
нас тук във FOREO да чуем лични истории за това как нашата LUNA е станала неразделна
част от живота им. Това, което направи момента наистина специален, беше, че
всички те споделиха, че техните продукти FOREO все още работят безупречно дори
след 8 години употреба и все още изглеждат красиви и чисти като нови. Това
означава, че успяхме не само да отговорим на нуждите на нашите клиенти, но и да
опазим нашата планета от излишни електронни отпадъци“, казва Борис Трупчевич,
изпълнителен директор на FOREO.
Няма коментари:
Публикуване на коментар