Nestlé сподели своите
действия, за да направи 100% от опаковките си рециклируеми или повторно
използваеми до 2025 г., както и да намали използването на необработени
пластмаси с една трета за същия период. Компанията обяви поредица от нови
инициативи, които включват инвестиция от 30 милиона щатски долара за
увеличаване на рециклираната пластмаса в САЩ, система за многократно зареждане
за храна за домашни любимци в Чили и първа по рода си рециклируема хартиена
опаковка за бульони Maggi във Франция. 87% от опаковките на Nestlé вече могат
да се рециклират или използват многократно.
Nestlé продължава да фокусира
действията си върху трансформацията на опаковките с цел подпомагането на
решаването на проблема със замърсяването с пластмаса в три основни направления,
водещи началото си от януари 2019 г .
Първото е разработването
на нови опаковки и преминаването към хартиени опаковки в различни формати. Такива
примери са изцяло рециклируемите хартиени опаковки на шоколадовия блок “Smarties”, който се предлага във Великобритания и детските
храни Gerber и Piltti, които използват първата по рода си опаковка, направена
от един материал с цел улесняване на рециклирането.
Второто е оформянето на
бъдеще без отпадъци. Така през август 2020 г. Nestlé Philippines достигна
пластмасов неутралитет - Nestlé събира и преработва еквивалентното количество
пластмаса, съдържащо се в продаваните продукти и предотвратява по-нататъшния
поток на пластмаса в депата и океаните. Заедно с Project STOP, Nestlé създава
устойчива система за управление на отпадъците и помага за намаляване на
замърсяването с пластмаса в океаните в Индонезия. Компанията започна опит за
събиране, сортиране и обработка на гъвкави опаковки в Австралия. Nestlé
разширява възможностите за многократна употреба и многократно зареждане на храните
за домашни любимци и разтворими кафе продукти, например, чрез сътрудничество
със стартиращата компания MIWA в Швейцария.
Третото направление е в
посока насърчаване на ново по-отговорно поведение. Nestlé въвежда програма за
обучение за устойчиви опаковки за над 290 000 служители, за да ускори промяната
в поведението и да помогне на компанията да постигне целите си за опаковане.
Компанията провежда и редица други кампании, насочени към потребителите, които
целят да им помогнат да изхвърлят по подходящ начин своите отпадъци и да
насърчават рециклирането.
Разработването и
тестването на нови, по-екологични опаковъчни материали се ръководи от Института
за опаковъчни науки Nestlé, първото подобно предприятие в хранителната
индустрия. В института работят около 50 учени, които провеждат модерни
изследвания на опаковките, за да гарантират безопасността и приложимостта на
новите материали.
Няма коментари:
Публикуване на коментар