Translate

сряда, 23 септември 2020 г.

15 години Нестле за Живей Активно! мотивира хората да бъдат активни


Нестле за Живей Активно! – „традиция с национален обхват“

На 22 септември неуморните организатори от Нестле България, привърженици, официални лица и посланици на Нестле за Живей Активно! дадоха старт на най-мащабната инициатива за балансирано хранене и активен начин на живот. Спазвайки всички мерки за безопасност, Петър Стоилов, изпълнителен директор на Нестле България, Нели Ангелова, директор комуникации Нестле Югоизточен пазар , доц. д-р Тодор Чобанов, Асен Марков, Евгени Иванов – Пушката и Маруся Иванова, Екатерина Дафовска, Милица Мирчева, момичетата от ВК Марица Пловдив, Владо Николов, Йордан Йовчев, Красимир Балъков, Балан, Играта и Тита се отправиха на символичен поход към Южен парк. Нестле България затвърди за 15-та година своя социален ангажимент и призова всички да заменят автомобилите си за ходенето пеш.
„Призовавам всички навръх Националния празник на Независимостта на България и в Европейския ден без автомобили да изберем да бъдем активни и да се включите в инициативата ни - Нестле за Живей Активно!. Днес ще покажем, че с минимални усилия всеки от нас може да допринесе към по-добро бъдеще. Призовавам всички да бъдат „добрият пример“ както за близките си, така и за самите себе си. Избирайки един от четирите маршрута в столицата, всеки може да бъде причината за своето по-добро здравословно и психическо състояние, изминавайки разстоянието пеш, на колело, тротинетка, ролери или друго.“, коментира Нели Ангелова, директор комуникации Нестле Югоизточен пазар.
Нестле за Живей Активно с дигитална карта като на Бостънския маратон, благодарение на ГИС компанията ЕСРИ България
Най-мащабната инициатива за активен начин на живот и балансирано хранене Нестле за Живей Активно! и ЕСРИ България, лидер в областта на географските информационни системи /ГИС/ у нас, представиха специално изработени дигитализирани маршрути за целите на провеждането на кампанията. Комплексът от специализирани ГИС решения ще направят преживяването на участниците в инициативата по-интерактивно и безопасно. Технологията е същата, която компанията ЕСРИ ползва и в изготвянето на маршрута на Бостънския маратон, както и други популярни състезания.
Тази година към добрия пример на Нестле за Живей Активно! се включиха и 21 общини от цяла България, които призоваха своите граждани да станат част кампанията за активен начин на живот и балансирано хранене.


Няма коментари:

Публикуване на коментар