Дарението е част от глобалната програма за
солидарност на L’Oréal Group в подкрепа на борбата срещу COVID-19
L’Oréal България дари над
6800 хигиенни продукта на обща стойност от близо 60 000 лв. на Българския Червен
кръст. Продуктовото дарение ще бъде разпределено към най-засегнатите от
епидемичната ситуация в България и е част от международната програма за
солидарност на L’Oréal Group в подкрепа на борбата срещу COVID-19.
Дарението се състои от почистващи
гелове за ръце и различни козметични продукти за основни нужди като шампоани, лосиони
и кремове. Продуктите вече бяха предоставени безвъзмездно на Българския Червен
кръст като част от националната благотворителна кампания „Заедно срещу коронавируса“. БЧК ще разпредели почистващите
гелове между български медици в цялата страна, които са ангажирани с лечението
на инфекциозни заболявания и други уязвими групи. Масовите козметични продукти
от основна необходимост /продукти за грижа за косата, лицето и тялото/ ще бъдат
доставени на хора в неравностойно положение с цел да бъдат подпомогнати при
спазването на препоръчителните предпазни мерки за борба с разпространението на
коронавируса и последствията от тази епидемия.
Ваня Панайотова,
генерален мениджър на L’Oréal за региона Adria-Balkan, коментира: „В тези предизвикателни времена
наш дълг като социално-отговорна компания е да дадем пример и да допринесем за
колективните усилия по всякакъв възможен начин. Чрез тези безвъзмездни действия
ние от L'Oréal искаме да изразим нашето признание, подкрепа и солидарност към
онези, които демонстрират изключителна смелост и безкористност в усилията си да
се преборят с пандемията в България и да окажем подкрепа на най-нуждаещите се.“
Описаните мерки,
предприети от козметичната компания в България, са част от по-широка програма
за солидарност, изпълнявана от L'Oréal Group в цяла Европа в подкрепа на
борбата срещу COVID-19 от всички заинтересовани страни. Над 70% от фабриките
на L'Oréal по света днес помагат в битката с тази здравна криза, като произвеждат
почистващи гелове за ръце. Към момента вече са произведени над 40 милиона
бройки, които бяха разпространени в повече от 30 държави. Над 40% от тези бройки
бяха дарени безвъзмездно на уязвими групи, здравни специалисти, аптеки, както и
на търговски партньори на компанията по цял свят.
Няма коментари:
Публикуване на коментар