Иновацията, насочена към потребителя, потвърждава
технологичното лидерство и силната позиция на LG на световния пазар за
хладилници
Премиум хладилникът
InstaView Door-in-Door™ на LG Electronics премина успешно през един предизвикателен
период този месец, достигайки един милион продажби в световен мащаб от лансирането
му през 2016 г. Този хладилник с голям капацитет от LG, от който се продават средно по 700 броя на
ден, вече е наличен в приблизително 150 страни на шест континента.
LG InstaView Door-in-Door™ е проектиран, за да помогне
на потребителя във воденето на един изтънчено-кулинарен начин на живот,
постигайки перфектния баланс между форма и функция. Продуктът се отличава със
стилна и естетически издържана визия, но и практични функции, спечелили
признание от някои от най-престижните световни награди за дизайн, като Red Dot
Design Award и iF design Award.
„Постигането на тези
резултати е доказателство за способността на LG да разработва разнообразни,
висококачествени продукти, благодарение на които се нареждаме начело в редиците
при много категории домакински уреди“, казва Дан Сонг, президент на компанията
LG Electronics Home Appliance & Air Solution. „Днешните уреди включват
толкова много технологии, колкото и компютър или смартфон и нашите клиенти имат
изключително високи очаквания от тях. Нашата напреднала технология и подходът
да се допитваме първо с потребителите, доведе до това InstaView да е един от
най-бързо продаваните хладилници в историята на хладилниците.“
LG InstaView получава
името си от хамелеоновия панел на хладилника на вратата, който може да стане
прозрачен само с две почуквания по стъклото. Това позволява на потребителите да
виждат какво има вътре, без да отварят вратата, с което не увеличават
температурата вътре и спестяват енергия. Заедно с InstaView, Door-in-Door™
осигурява лесен достъп до любимите напитки и закуски, като в същото време
свежда до минимум излагането на основното отделение на хладилника на стайна
температура, допринасяйки за намаляване на загубата на студен въздух с над 41%.
*
За да задоволи
нарастващото световно търсене на хладилници InstaView, LG добави знаковата му функция,
която го прави толкова удобен и на други хладилници от своята гама, включително
French-Door и Side-by-Side. Нещо повече, популярната технология
InstaView вече може да се намери в други уреди на LG, като LG SIGNATURE Wine
Cellar и ThinQ ™ Range.
Непрекъснатият стремеж на
LG да придаде добавена стойност на своите хладилници чрез полезни иновации
доведе до разработването на повече технологии, предназначени да предоставят
по-ефективен и приятен кулинарен живот. Например, Smart Care + използва LG
ThinQ ™ AI, за да поддържа храната свежа за по-дълго, с по-нисък разход на
енергия. Чрез анализ на данни, които устройството събира в продължение на
няколко седмици, интелигентният уред може да разпознае навиците на потребителя,
позволявайки му да понижи автоматично температурата си преди периоди на активна
употреба, за да поддържа по-добре зададената температура. Smart Care + използва
същите данни, за да намали разхода на енергия, автоматично поставяйки
хладилника в режим Save, в периоди на рядко използване. А с Craft Ice ™,
домакините могат да изпробват барманските си умения и да впечатлят гостите си,
сервирайки любимите им коктейли върху кръглия лед, който добавя елегантност на
всяка
напитка.
--------
*Според тестовете на Intertek на модели SX5534WB, GR-S632GLRC и
LFX31945ST / 02 в съответствие с вътрешната методология за тестване на LG,
измерваща процентното намаление на обменния курс на въздуха при отваряне на вратата
на хладилника за 10 секунди. Резултатите могат да варират в зависимост от
моделите и продължителността на отваряне на вратата.
Няма коментари:
Публикуване на коментар