Веригата ще предлага изцяло нов асортимент от
марката Hipp на атрактивна цена, вследствие на по-ниска ДДС ставка
Lidl добави 12 нови
предложения към портфолиото си с бебешки продукти. Във веригата вече ще могат
да бъдат закупени артикули на марката Hipp и с тях асортимента от стоки за
бебета вече ще надхвърли 40. Всички те се предлагат на по-изгодни цени,
вследствие на намалената ДДС ставка, която влезе в сила от 1 юли тази година.
Серията Hipp се
присъединява към портфолиото от бебешки храни и пелени под собствената марка на
веригата – Lupilu, пелените с марката Pampers, книги и други, които попадат в
обхвата на изменението на ЗДДС. Цените на съответните продукти са намалени с
разликата в ставката на ДДС, която бе намалена от 20% на 9%.
Био зеленчукови и месни
пюрета, био млечна каша, както и био адаптирано мляко са само част от
продуктите Hipp, които родителите ще могат да открият в Lidl от следващата
седмица. Веригата е подготвила и специални акции и тематична седмица през
август, с които ще даде още повече възможности за избор на хранителни и
нехранителни продукти за най-малките.
Лидл България винаги е
била отговорна и последователна в своите действия и затова търговската верига
бе първата, която реагира незабавно и обявява актуализация на цените в полза на
потребителя, непосредствено след обявяване на информацията за намалената ДДС
ставка. С всяка своя стъпка, компанията се стреми непрекъснато да разширява
портфолиото от продукти и да предлага все по-голям избор на потребителите.
Освен по-ниски цени на всички бебешки храни, пелени и книги, попадащи като
стокови групи в изменението на ЗДДС, клиентите могат да се възползват и от
регулярни акции и преференциални цени на хранителни продукти за цялото
семейство.
Няма коментари:
Публикуване на коментар