Световният фармацевтичен лидер Sаnofi получи най-много награди в потребителската класация „Моите любими
марки“ в категориите, свързани със здравето на българина. Общо четири продукта бяха отличени в класацията, в която през 2018 г.
над 42 000 потребители подкрепиха предпочитаните от тях брандове.
NO-SPA и Magne B6 взеха приза за първо и второ
място в категорията "Фармацевтични продукти“ и така дублираха
миналогодишната си победа. При „Витамини и хранителни добавки“ второ и
трето място бяха присъдени на Прополки и Magne B6
Лека нощ.
Всяка година чрез онлайн гласуване в 3 кръга българските потребители
сами избират своите любими марки, разделени в над 30 категории. Потребителската
класация е уникална с това, че е основана само и единствено върху мнението и
нагласите на потребителите. Тя не включва оценката на жури или покриването на специални
пазарни критерии. По този начин "Любимите марки" представя не
експертното, а потребителското мнение за бранда.
Михаела Пиерова, генерален мениджър “Продукти без лекарско предписание”
на Sanofi за Централна и Югоизточна Европа, при получаването на наградата,
сподели:
-Горди сме, че за поредна година потребителите показаха доверието си,
отличавайки четири бранда на Sanofi с приза „Моите
любими марки“. За нас е изключително важно да помагаме на българите да живеят
здравословно и пълноценно. Приемаме тези челни места в класацията и като
доказателство за високата ефективност на нашите продукти.
Няма коментари:
Публикуване на коментар