Седемте нови цели, които тя планира да изпълни до 2020 г., са насочени към намаляване на въздействието върху околната среда, подобряване ефективността на производството и развитието на общностите, както и работа в подкрепа на 17-те глобални цели за устойчиво развитие на ООН.
В България компанията ежегодно инвестира в дейности, насочени към намаляване на консумирането на водните ресурси, подобряване управлението на отпадъците, намаляване емисиите във въздуха и редуциране на използването на ресурси, намаляване консумацията на енергия и горива, както и в грижа за обществото.
Един от основните приоритети е намаляване на отпадъците, генерирани в резултат на цялостната дейност. Постоянните усилия на компанията в тази област са отличени и с призове за най-добра опаковка по време на националния конкурс за „Приз Пак” през 2015 и 2016 г., където съответно Bankia Plant Twist Botlle и стъклената бутилка Кока-Кола от 0.75 л., печелят първо място. През 2016 г. Кока-Кола ХБК лансира на пазара стъклена бутилка Кока-Кола от 0.75 л., чрез която потребителите се окуражават да връщат своите опаковки при покупка на нов продукт. Стъклената бутилка се използва многократно и се рециклира на 100%.
Комуникацията и насърчаването на отговорното отношение към природата също е важен приоритет за компанията. Най-голямата инициатива в тази област е инициативата за опазване на околната среда „Моят зелен град”, която стартира през 2008 г. с цел опазването на природата в големия град. През годините в нея се включват неправителствени организации и партньори, заедно с хиляди доброволци. В резултат на техните дейности до момента са посадени над 1 100 дръвчета и са построени и обновени над 400 пейки, детски съоръжения и кътове за отдих в цяла България. През 2015 г. става факт и първата гора – резултат от инициативата. През 2016 г. е осиновена и първата гора на „Моят зелен град“ в ПП „Витоша“.
Няма коментари:
Публикуване на коментар