Translate

сряда, 7 юни 2017 г.

Лидл България с първо място в конурса „Най-зелените компании в България”


Отличието бе присъдено на Lidl за проекти, свързани с опазването на околната среда, ефективното управления на отпадъци и „Зеленa линия Витоша“.
През 2016 г. отвориха врати първите два магазина, в столичния квартал „Младост“ и в Благоевград, които използват с 30 % по-малко енергия от стандартна такава сграда, при която биха били покрити само нормативно заложените в страната изисквания за енергийна ефективност. През 2017 г. врати отварят още пет обекта от ново поколение с висока енергийна ефективност.
Проектът „Зелена линия Витоша“ осигурява безплатен транспорт за жителите и гостите на София до Витоша. Автобусните линии на Lidl „Зелена линия Витоша“ имат за цел  да улеснят гражданите, да ги насърчат да прекарват повече време в разходка сред природата и да намалят вредните емисии от ползване на лични автомобили. За шест години са превозени над 42 000 души.
В Лидл България управлението на отпадъците цели ефективно използване на ресурсите, предотвратяване на образуването на отпадъци, насърчаване на повторната употреба, рециклиране и извличане на вторични суровини. Проектът от една страна разчупва рамката на конвенционалното разбиране за изхвърляне на отпадъци, а от друга налага модела за кръговрат на ресурсите с цел грижа за природата
Отличието „Най-зелените компании в България“ е поредното признание за Лидл България за политиките й в сферата на корпоративната социална отговорност. В началото на тази година Лидл България бе отличена с Годишните награди за отговорен бизнес на Българския форум на бизнес лидерите, а през декември 2016 г. получи приза „Златно сърце“ на списание Business Lady.

Снимка:geograf.bg



Няма коментари:

Публикуване на коментар