Отличието бе присъдено
на Lidl за проекти, свързани с опазването на околната среда, ефективното
управления на отпадъци и „Зеленa линия Витоша“.
През 2016 г. отвориха врати първите два магазина, в
столичния квартал „Младост“ и в Благоевград, които използват с 30 % по-малко енергия от стандартна такава сграда, при която биха били
покрити само нормативно заложените в страната изисквания за енергийна ефективност.
През 2017 г. врати отварят още пет обекта от ново поколение с висока енергийна
ефективност.
Проектът „Зелена линия Витоша“ осигурява безплатен транспорт за жителите и
гостите на София до Витоша. Автобусните линии на Lidl „Зелена линия Витоша“
имат за цел да улеснят гражданите, да ги насърчат да
прекарват повече време в разходка сред природата и да намалят
вредните емисии от ползване на лични автомобили. За шест години са превозени над 42 000 души.
В Лидл България управлението на отпадъците цели ефективно използване на
ресурсите, предотвратяване на образуването на отпадъци, насърчаване на
повторната употреба, рециклиране и извличане на вторични суровини. Проектът от
една страна разчупва рамката на конвенционалното разбиране за изхвърляне на
отпадъци, а от друга налага модела за кръговрат на ресурсите с цел грижа за
природата
Отличието „Най-зелените компании в България“ е поредното признание за Лидл
България за политиките й в сферата на корпоративната социална отговорност. В
началото на тази година Лидл България бе отличена с Годишните награди за
отговорен бизнес на Българския форум на бизнес лидерите, а през декември 2016
г. получи приза „Златно сърце“ на списание Business Lady.
Снимка:geograf.bg
Няма коментари:
Публикуване на коментар