С уникална
за страната ни кампания Coca-Cola представи новата визия
на марката, която е част от глобалната комуникационна
стратегия „Един бранд“. Подходът обединява подбрандовете на Coca-Cola, представени в България от
Coca-Cola Classic и Coca-Cola Zero, в един бранд, който има една обща визуална идентичност и позициониране. Тази промяна подчертава ангажимента на компанията за предоставяне избор на потребителите, за да избератсвоя вариант
на Coca-Cola, който най-добре отговаря на вкуса, начина на живот и
хранене.
При представянето на новата си единна стратегия и за първи път в историята си в
България, Coca-Cola ще има свои посланици за варианта си без захар. Това ще са очарователната изпълнителка Михаела
Филева и харизматичният театрален актьор Антон Григоров, които ще заснемат
реклами за бранда това лято. Те бяха обявени официално на впечатляващ
спектакъл, който предаде магията на Coca-Cola чрез уникални визуални ефекти и 360-градусова виртуална интеракция с танцьори, гимнастици
и магьосник.
Въвеждането
на стратегията е революционен етап от 130-годишната история на легендарната
марка.
С обявяване на стратегията „Един бранд“,
подбрандовете на марката в България - Coca-Cola Classic
и Coca-Cola Zеro, вече няма да имат своя различна идентичност, а
ще бъдат обединени под един бранд с общо позициониране, дизайн и стил,
предлагайки любимия Coca-Cola вкус, но във вариант с или без захар.
Възможността
за избор на вариант с или без захар ще бъде подчертана от новото маркетингово послание
„Нова визия, същото страхотно усещане, избери своя Coca-Cola вкус“. Глобалната маркетингова стратегия беше
представена през 2016 г. Като част от нея, компанията за първи
път обедини всички подбрандове на Coca-Cola в една обща глобална кампания
с надслов „Taste the
Feeling”.
Няма коментари:
Публикуване на коментар