ОРГАХИМ отчита 16% ръст на нетните продажби,
спрямо същия период на миналата година
За първи път през
последните 3 години компанията отчита осезаем ръст на тонираните бои, който възлиза на 14% спрямо същия период през 2015
г. Това до голяма степен се дължи и на
лансирането на новия бранд SPIRIT, който допълва предлаганите до момента решения
под марката Хамелекон.
Данните от тониращите системи на компанията за страната
показват, че най-търсените нюанси продължават да
са в бледо-жълтата гама. След
стартиралата за първи път в България инициатива „Цвят на Годината“ се наблюдава
значителен интерес към Нептун, обявен от Оргахим и Асоциацията на Интериорните
Дизайнери в България за цвят на 2016 г.
Търговските данни от края на м. г. сочат, че Леко продължава да
бъде най-предпочитаният бранд за
интериорни решения. Продуктите за стени и тавани под марката Леко държат близо
17% ръст спрямо първото полугодие на предходната година.
Най-високи ръстове
Оргахим бележи в строителното си направление с бранда
Deko Professional – 54% спрямо същия период за 2015-та. Това е резултат
от повишаването полагане на топлоизолационни системи
Dekotherm, както и от новите направления
в строителното портфолио, като подовите покрития и хидроизолациите.
Според Момчил
Бояджиев, търговски директор на Оргахим, добрите резултати на компанията се
дължат както на новите продукти и инициативи, така и на усилията, която
компанията инвестира в отношенията си с партньори и дистрибутори.
Няма коментари:
Публикуване на коментар