Посланието на
каталога е „Живей по свой вкус”
Това е 66 издание на каталога в 328 страници. Преведен е на 33 езика и е
адаптиран за 48 пазара. За първи път каталогът на ИКЕА изглежда като лайфстайл
списание и включва 13
истински истории.
Любопитните истории ще отведат читателите до най-различни точки по света.
Тази година посланието на каталога е „Живей по свой вкус” – мисията
му е да помогне на хората да се отърсят от стреса в своето ежедневие и да кажат
сбогом на чуждите очаквания. Съдържанието е вдъхновено от желанията и мечтите
на истинските хора. Страниците му са пълни с идеи и продукти, които не са
просто безцелни предмети – те са създадени, за да направят живота у дома
по-лесен и по-добър.
През 2017 година в ИКЕА ни очакват колекциите SÄLLSKAP и новото
издание на IKEA PS.
SÄLLSKAP е вдъхновена от традиционния шведски
дизайн. Лимитираната серия набляга на пъстър текстил и мебели от масивна
дървесина. IKEA PS 2017 е свежа,
свободна и лесно приспособима към всеки дом. Тя включва мултифункционални и
мобилни мебели: масички, които се превръщат в табуретки, дивани, които се
сгъват и разгъват, подвижни кутии, които могат да се превърнат в решение за
съхранение.
Новост в
дигиталния свят на ИКЕА е
изцяло обновеното приложение Каталог ИКЕА за смартфон или таблет. То се
предлага за iOS и Android, както и за Apple TV 4th Generation. Дигиталната версия на каталога ще може да се
разгледа и на IKEA.bg.
В страната приложението ще бъде налично от 9
септември.
Няма коментари:
Публикуване на коментар