Бутикова изба Карабунар представя новите брандове на най-културната напитка
– Културна Отлежала, Културна Люта, Културна Оригинална ракия и гордостта на майсторите, отлежала
минимум 6 години в
дъбови бъчви - Резерва. Продуктът на Карабунар се отличава с име и марка, които
целят да достигнат до потребители, имащи силна връзка с културата, историята и
качественото питие. Хора, които изпитват носталгия към “доброто старо време”,
но същевременно винаги са наясно с най-модерните тенденции, пътуват много и са
граждани на света. Това е ракия, която би пил Алеко, а не Бай Ганьо.
Със старта на кампанията, Карабунар стартира инициативата „Клуб на
културните дейци“. В него ще членуват най-уважаваните артисти, академици и
общественици, които са част от съвременното Културно движение в България. През
следващите няколко месеца Културна ракия ще покани всички тях на тайни сбирки,
където освен ракията, ще бъдат презентирани Отлежалите традиции в храненето,
Оригиналните начини за поднасяне на питието и Лютите форми на изкуство. В
компанията на трите типа ракия, нашите съвременни културни дейци ще си спомнят
за собствените истории, ще ни разкажат за своите табиети и ще вдигнат тост за
културата.
Няма коментари:
Публикуване на коментар