За трета поредна година, с подкрепата на Министерство на
здравеопазването, Министерство
на образованието и науката, над 150 оптики и
медицински центрове в страната, кампанията на KWIAT цели да популяризира
необходимостта от навременна профилактика на детското зрение - като имащите
някакъв проблем навреме бъдат насочени към офталмолог.
Известни личности, повечето от които с децата си, избраха
подходящи модели очила и дефилираха в модно ревю. То бе открито и закрито от
лицето на кампанията - младата и певица и актриса Марина Кискинова, която
изпълни най-новата си песен „Огледало”.
По червения килим минаха: Мария Гроздева с дъщеря си Магдалена, Тереза Маринова и Йордан Йовчев,
Деси Банова и Йоана, Десислава Цонева и Янчо, Георги Енчев и Александър заедно с Гери Дончева, Ивайло
Захариев и Филип, Ева Кикерезова и Ники, Йордана Димитрова и Себастиян, Румяна Маринова и Ванеса, д-р Елиза
Георгиева, Ива Екимова, Веселка Крачунова и Маги, Марина
Матева и Здрава, Силвия Симова и Моника, Паолина Петракиева с Божидара и Капка
Амзина.
Павел Цветков, управител на българската марка очила и
инициатор на кампанията, сподели, че безплатният скрининг на очите на деца от 6
до 18 години, стартирал в началото на септември ще продължи до края на октомври.
По думите му зрението на всеки един човек е безценно, а на децата ни още повече
и затова трябва да се грижим за него. Той призова към по-отговорно отношение
към профилактичните прегледи, благодарение на които редица очни заболявания
могат да бъдат коригирани, но само ако се открият навреме.
Модератор на събитието бе проф. Любомир Стойков, който
консултира и води медийната кампания за профилактика на детското зрение.
Информация за оптиките и медицинските центрове,
къдетоще се извършва скринингът, можете да намерите на сайта на KWIAT - www.kwiat.bg
Няма коментари:
Публикуване на коментар