Translate

събота, 3 октомври 2015 г.

Известни личности - посланици на „Кампания за профилактика на детското зрение”



За трета поредна година, с подкрепата на Министерство на здравеопазването, Министерство
на образованието и науката, над 150 оптики и медицински центрове в страната, кампанията на KWIAT цели да популяризира необходимостта от навременна профилактика на детското зрение - като имащите някакъв проблем навреме бъдат насочени към офталмолог.
Известни личности, повечето от които с децата си, избраха подходящи модели очила и дефилираха в модно ревю. То бе открито и закрито от лицето на кампанията - младата и певица и актриса Марина Кискинова, която изпълни най-новата си песен „Огледало”.
По червения килим минаха: Мария Гроздева с дъщеря си Магдалена, Тереза Маринова и Йордан Йовчев, Деси Банова и Йоана, Десислава Цонева и Янчо, Георги Енчев и Александър заедно с Гери Дончева, Ивайло Захариев и Филип, Ева Кикерезова и Ники, Йордана Димитрова и Себастиян, Румяна Маринова и Ванеса, д-р Елиза Георгиева, Ива Екимова, Веселка Крачунова и Маги, Марина Матева и Здрава, Силвия Симова и Моника, Паолина Петракиева с Божидара и Капка Амзина.
Павел Цветков, управител на българската марка очила и инициатор на кампанията, сподели, че безплатният скрининг на очите на деца от 6 до 18 години, стартирал в началото на септември ще продължи до края на октомври. По думите му зрението на всеки един човек е безценно, а на децата ни още повече и затова трябва да се грижим за него. Той призова към по-отговорно отношение към профилактичните прегледи, благодарение на които редица очни заболявания могат да бъдат коригирани, но само ако се открият навреме.
Модератор на събитието бе проф. Любомир Стойков, който консултира и води медийната кампания за профилактика на детското зрение.
Информация за оптиките и медицинските центрове, къдетоще се извършва скринингът, можете да намерите на сайта на KWIAT - www.kwiat.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар