в
независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар по инициатива
на глобалната организация Superbrands, което се проведе за четвърти пореден път
у нас.
Методиката на
подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички страни, реализиращи програмата
Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа-чрез конфиденциално
гласуванена членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands
Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност
експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите.
Партньор на Superbrands
в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е водещият
Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria.
В процеса на оценяване
експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната
организация за Superbrands:
-Качество-:Символизира ли марката качеството
на предлаганите продукти или услуги?
-Надеждност-Ползва ли се с доверие брандът,
поддържали висок стандарт на продуктите или услугите?
-Различие-Добре ли е позната марката в
своя сектор? Успешно ли се разграничава от конкурентите си? Притежава ли индивидуалност
и ценности, които я правят уникална на пазара?
-------
-------
Глобалната организация
Superbrands е независима институция, фокусирана върху брандинга.Тя отличава и
промотира изключителните търговски марки, които се открояват и доминират над всички
останали в рамките на националния пазар.Организацията провежда конкурса за отличията
Superbrands и осъществява едноименната промоционална програма, която е
представена в над 80 страни по целия свят.
Няма коментари:
Публикуване на коментар