Translate

сряда, 26 ноември 2014 г.

Актавис - най-силната марка в категория „Фармация и медицина“



в независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар по инициатива на глобалната организация Superbrands, което се проведе за четвърти пореден път у нас.

Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички страни, реализиращи програмата Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа-чрез конфиденциално гласуванена членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите.
Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е водещият Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria.
В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands:
-Качество-:Символизира ли марката качеството на предлаганите продукти или услуги?
-Надеждност-Ползва ли се с доверие брандът, поддържали висок стандарт на продуктите или услугите?
-Различие-Добре ли е позната марката в своя сектор? Успешно ли се разграничава от конкурентите си? Притежава ли индивидуалност и ценности, които я правят уникална на пазара?
-------

Глобалната организация Superbrands е независима институция, фокусирана върху брандинга.Тя отличава и промотира изключителните търговски марки, които се открояват и доминират над всички останали в рамките на националния пазар.Организацията провежда конкурса за отличията Superbrands и осъществява едноименната промоционална програма, която е представена в над 80 страни по целия свят.

Няма коментари:

Публикуване на коментар