Компанията Lowe's за
търговия на дребно със стоки за подобряване на дома тества в един от магазините
си роботи за обслужване на клиенти, предаде Асошиейтед прес.
Четири робота са
подложени на тест в магазин в Сан Хосе, Калифорния, за да се провери дали
благодарение на тях може да се подобри обслужването на купувачите, дори за
прости неща, като например в търсенето на пирон.
Роботизираните асистенти,
наречени ОШботи, наподобяват бели колони с два големи екрана от двете им
страни, които се придвижват на колелца. Роботите са оборудвани с триизмерни
камери, за да могат да сканират и идентифицират предмети.
Клиентите могат да проучат
търсените артикули на екраните. Ако предметът е наличен, роботът може да отведе
купувача до местоположението му.
ОШботите разполагат и с база
данни за стоките в магазина, така че са в състояние да уведомят клиента дали
желаният артикул в момента е наличен или не. Роботите говорят английски и
испански език.
"Купувачите могат да
дойдат със случаен винт и да кажат: "Мистър Робот, трябват ми още от
тези". Ако същите винтове са налични в магазина, роботизираните асистенти
ще ги открият", обяснява Кайл Нел от компанията.
Роботите за подобряване на
обслужването на клиентите са разработени съвместно с технологичната компания
"Fellow Robotics".
БТА
Няма коментари:
Публикуване на коментар