Translate

четвъртък, 22 март 2012 г.

Министър-председателят Бойко Борисов: Технологията на правене на смени в кабинета е следната - след като разбера, че трябва някой да бъде сменен, запознавам първо парламентарната група на ГЕРБ, после изпълнителната комисия и вицепремиерите, или в обратен ред


Бойко Борисов, 19 април 2010 г.:
"Здравеопазването е единственият трън в петата ни. Единственото ми тежко место, където буксуваме и, за съжаление, най-болезнено и не се справяме."
Бойко Борисов за Анна-Мария Борисова, 28 септември 2010 г.:
"За да продължат реформите, министърът трябва да има обществено доверие. Дойде при мен и ме попита за моето мнение. Аз й казах, че трябва да си подаде оставката. Тя си я носеше. Така че за една минута свършихме тази работа."
Анна-Мария Борисова, 28 септември 2010 г.:
"Не е ставало дума с премиера за оставката ми, но тя, както и на всеки министър, е винаги в джоба му. И тъй като нямам джоб, тя е в папката ми."
29 септември 2010 г. Стефан Константинов:
"Тук, на този пост, никого не хващат от улицата и да го доведат насила."
30 септември 2010 г. Бойко Борисов за новия здравен министър:
"От много месеци истински исках Стефан Константинов да заеме поста министър на здравеопазването, но той досега ми отказваше."
30 ноември 2010 г. Бойко Борисов за шефа на фонд "Земеделие" Калина Илиева:
"И аз като всички се чувствам измамен в случая и, разбира се, аз имам и своята вина, но имаше всички данни да направи една добра кариера, всички данни, като език, подготовка, начин, по който беше позиционирана, и затова е голямо разочарование. Тя ни лъжеше, че е болна. Няма по-хубаво от бременността на една жена и от майчинството на една жена. И ние изобщо не бихме по никакъв начин й попречили на всичко това. Напротив, щяхме да се радваме с нея. Тя ме лъжеше мене, че има тумор. И аз с такова снизхождение, с такова, дето се вика, младо момиче, с притеснения дори съм мислил за нея. И изведнъж - бебе. Добре, да ни е живо и здраво! Ама защо така ще лъже?! И толкова хора дори в бременността й, все пак мъже с опит, бяха заблудени."
18 май 2011 г. Бойко Борисов, след като смени министъра на транспорта Александър Цветков:
"Технологията на правене на смени в кабинета е следната - след като разбера, че трябва някой да бъде сменен, запознавам първо парламентарната група на ГЕРБ, после изпълнителната комисия и вицепремиерите, или в обратен ред. Предишната вечер имахме изпълнителна комисия и уведомих всички за решението си. На този етап няма други министри, от които да съм недоволен. Мисля, че ще сменя още един зам.-министър в земеделието."
Бойко Борисов, 20 октомври 2011 г.:
"Много пъти съм казвал, че който не издържа на темпото, просто слагам друг."
Бойко Борисов, 23 октомври 2011 г., изборна нощ:
"Кой щеше да знае госпожа Фандъкова? Беше директор на гимназия. Сега вече е кмет на София, с труда си и хората са я видели и разпознали. Но за да е така, първо аз съм бил преди пет години на кметските избори, създадох движение, създадох партия и виждате каква дълга резервна скамейка има, колко сериозни управленски кадри има."
Бойко Борисов, 11 януари 2012 г.:
"Имам различни шкурки за различни ситуации. Ако засече шкурката, имам пила, ако не пила - трион, и приключваме. На тоя етап не се задават промени в правителството. Стегнаха се и работят."

Няма коментари:

Публикуване на коментар