събота, 25 август 2018 г.

Световната купа по волейбол посреща фенове в София на 25 август


като част от националното турне на трофея, което се провежда с подкрепата на Лидл България. Всички фенове на волейбола в столицата ще могат да се докоснат до най-желаната световна волейболна купа на 25 август 2018 г. от 17:00 до 19:00 ч. Оригиналният трофей, за който ще се борят най-добрите волейболисти на планетата по време на шампионата през септември, ще срещне любителите на волейбола в София, изложен в специално изграден шампионски корнер в началото на алеята към НДК на ъгъла на ул. „проф. Фритьоф Нансен“ и бул. „Патриарх Евтимий“. По време на събитието, организаторите ще зарадват всички фенове и с много забавления, игри и активности за популяризиране на спорта и пълноценния живот.
Легендарните волейболни национали Любо Ганев и Евгени Иванов-Пушката ще бъдат сред специалните гости на поредната спирка от златния „Трофи тур“ и ще предизвикат волейболни ентусиасти да покажат своите заложби на специално изградено волейболно игрище на ул. „проф. Фритьоф Нансен“. Организаторите са предвидили и награди за най-добрите играчи, а най-подготвените по темата за предстоящото световно първенство по волейбол за мъже, на което България е домакин заедно с Италия, ще получат подарък билет за двубои от втората предварителна фаза на световното първенство, която ще се проведе в София.
В началото на юни Лидл България и Българската федерация по волейбол официално обявиха продължаване на партньорството си, което тази година се провежда под мотото “Националната селекция, с която се гордеем“, с подкрепата на селекцията „Родна стряха“ – висококачествени продукти само от български производители. През 2018 г., освен партньор на националите по време на Световното първенство по волейбол и Волейболната лига на нациите, търговската верига е и официален партньор на първото в България турне на оригиналния трофей, за който ще се борят най-добрите волейболни отбори на Световното първенство за мъже 2018.
В рамките на националното турне, световната купа по волейбол беше представена на различни събития в градовете-домакини София, Варна и Русе през цялото лято. Трофеят ще може да бъде видян от феновете и по време на мачовете на Световното първенства по волейбол в България през септември.




вторник, 21 август 2018 г.

LIDL със специални предложения за подготовка на новата учебна година


В навечерието на септември, под мотото “Back2School. Всичко е 6!”, Lidl стартира поредица от предложения в помощ на родителите в подготовката за новата учебна година. Удобни дрехи, цветни ученически пособия и принадлежности за отличници всяка седмица ще очакват малчуганите и техните родители в магазините на веригата. Всички специални училищни предложения на Lidl, заедно с още интересно и полезно съдържание по темата, са обособени в онлайн каталог на сайта www.lidl.bg/school.
С разработката на каталога Лидл България цели да подпомогне родителите в планирането и подготовката за новата учебна година. Чрез тази страница веригата събира на едно място всичко необходимо за ученика – пособия, раници, дрехи, обувки и други аксесоари за училище. И не на последно място, компанията обръща внимание и на храната, която е важна част от растежа на децата и правилното им развитие. За по-голямо улеснение и по-бързо ориентиране всички предложения са разпределени в различни категории.
За да бъде максимално полезна, информацията на страницата съдържа и споделен опит от родители за родители – как се справят с ежедневните въпроси за облеклото на децата и храната им в училище и по какъв начин им оказват подкрепа през учебната година. Три майки, познати от техните лични блогове, споделят какво е ежедневието им през учебната година, което е свързано до голяма степен с подготовката на дрехи и пособия за децата, храна за училище и най-важното – настройката във времето преди началото на учебната година. Милена Витанова и Мария Илиева разказват какво са правили до момента със своите ученици – кое е проработвало по план и кое – не съвсем. А Силвия Трифонова разказва за вълнението да имаш първокласник наесен – трудно ли е да организираш всичко и да му обърнеш внимание, когато имаш още две деца?
За по-плавен преход от ваканцията към предстоящата учебна година, в началото на август, Lidl изненада всички клиенти със забавна игра на тема училище, в която желаещите трябваше да преминат през поне едно от три предизвикателства и да се регистрират за участие в томбола с примамливи награди. Почти 9000 участници се включиха в играта и един от тях ще получи езиковата ваканция с продължителност от 2 седмици по език по избор. Обучението може да бъде на един от следните езици: английски, немски, френски или испански и ще бъде съобразено с езиковото ниво на курсиста. В зависимост от предпочетения език, печелившият ще може сам да посочи и в коя от следните държави да се проведе обучението: Великобритания, Малта, Германия, Франция или Испания.
Играта „Back2School. Всичко е 6!“ приключи на 19 август и късметлиите, изтеглени на случаен принцип, вече са обявени на страницата www.lidl.bg/school. Освен ваучер за езикова ваканция в чужбина, веригата ще раздаде още два ваучера за покупки в Lidl на стойност 500 лв. и три ваучера за покупки в Lidl на стойност 300 лв.

Разширената аудио линия на LG – XBOOM ще заеме централна роля по време на IFA 2018


С 35% световен пазарен дял в миникомпонентните и всичко-в-едно продукти, XBOOM на LG е определен като основна сила в новите категории



По време на IFA 2018 в Берлин, LG Electronics (LG) ще представи разширената си серия аудио продукти XBOOM, които в допълнение към миникомпонентните и продуктите „всичко-в-едно“, вече включват и XBOOM Go преносими Bluetooth говорители и XBOOM AI ThinQ интелигенти говорители. Името на XBOOM винаги е олицетворявало мощният звук в празнична среда, което допринесе за неговия 35% - ов световен пазарен дял сред миникомпонентните и всичко-в-едно аудио категории.
Навръх 60-тата си годишнина, LG води агресивно своята аудио стратегия като първо и преди всичко се фокусира върху качеството на звука, инвестирайки много в широк спектър от R&D инициативи. Едно от тези усилия е партньорството с Meridian Audio, чиято технология е имплементирана в продуктите LG XBOOM. Като компания, която стои зад първия в света дигитален активен високоговорител и първият в индустрията компактен дискплейър с качество на записите като на аудиофайл, Meridian изигра основна роля в разработването и внедряването на революционни аудио технологии като Master Quality Authenticated (MQA) и също служи като екслузивна марка в света на автомобилостроенето за производители като LandRover, McLaren и Jaguar.
Миникомпонентният XBOOM (модел CK99) и всичко-в-едно (модел OK99) са любими на потребителите заради доброто звукоизвличане започващо от 1800 вата и стигащо до 5000 за оживена парти атмосфера. Pro DJ Wheel позволява на всеки да стане DJ с креативната функция за смесване и забавните светлинни ефекти.  Караоке феновете могат да премахнат вокала на почти всяка песен, да регулират с Voice Canceller и Key Changer докато Grab & Move на LG OK99 води определението за „преносима аудио система“ до съвсем друго ниво.
Добавянето на XBOOM Go (модели PK3/PK5/PK7) позволява на още повече любители на музиката да се насладят на предимствата от аудио експертите на LG. XBOOM Go обединява наследствената от марката мощност на звука с парти забавлението и е проектирано да очарова слушателите както с несравнимо качество, така и с удобство за потребителите. С подобрената аудио технология Meridian, говорителите на XBOOM Go предлагат ясни височини и подобрен бас също и изключително мощен и точен звук въпреки техните компактни размери.
XBOOM Go е и първият безжичен говорител, който поддържа aptX™ HD от Qualcomm за невероятно 24bit/576kbps стрийминг видео с висока резолюция, коeто удовлетворява взискателните ентусиасти, за да не загубят доверие в Bluetooth. LG беше първата компания, която включи aptX HD в смартфон от серията G5 като подобрената аудио технология е дори използвана и днес в LG G7 ThinQ. Моделите на XBOOM Go също разполагат и с многоцветно Mood осветление, както и Grab-N-Go и X-grip за максимална преносимост и стабилност. Дългият живот на батерията и устойчивостта спрямо различни дразнители като водата правят говорителите на XBOOM Go идеални за дейности на открито.
Говорителите LG XBOOM AI ThinQ намиращи се в модел WK7 и модел WK9, които разполагат и с Google асистенция, за да помогнат на потребителите да постигнат желаното само с глас. За разлика от други говорители с изкуствен интелект, качеството на звука от LG XBOOM AI ThinQ не е на заден план. Партньорството на LG с Meridian носи пълния потенциал от аудио експертността на двете компании, осигурявайки висококачествен звук, прецизни вокали и точен бас. Безжичното High Resolution Audio в LG XBOOM AI ThinQ може успешно да възпроизвежда звуци, които са били записани в студиото. LG си сътрудничи и с Google, за да интегрира Google Асистента директно в самия продукт, позволявайки WK7 и WK9 да контролират останалите домашни LG устройства, които също го притежават и са съвместими с LG ThinQ. Говорителят на XBOOM AI ThinQ - WK7, който в момента започва да се предлага на ключовите пазари, ще бъде допълнен от WK9 с неговия 8-инчов смарт дисплей за по-богато интерактивно преживяване.