Translate

петък, 11 май 2018 г.

BIODERMA и Сдружение „Деца с онкохематологични заболявания“ заедно зад каузата - „Училище без граници“


Актрисата Ирмена Чичикова - посланик на кампанията

BIODERMA застава зад каузата „Училище без граници“ с дългогодишната си социална кампания „Заедно сме“ и ще дари 10% от печалбата от продажбата на слънцезащитни продукти PHOTODERM в периода 01.05.2018 – 31.08.2018 г.
Средствата ще бъдат дарени на Сдружение „Деца с онкохематологични заболявания“ за учебната 2018/2019 година.
Всяка година стотици деца се разболяват от онкохематологично заболяване и започват най-голямата битка – тази за живота си. По този труден път те биват лишени от своите приятели, нормален социален живот и образователен процес, тъй като държавата абдикира и  от  началото на 2017 година, болничните училища в страната (София,  Пловдив, Момин проход и Плевен) са закрити, с новия закон за образованието.
Инициативата „Заедно сме в училище без граници“ ще даде шанс на децата болни от рак да продължат учебния процес по време на лечението си, ще им помогне в усвояването на учебния материал и в успешното представяне на изпитите за завършване на учебната година. Проектът ще обхване над 100 деца в училищна възраст, които се лекуват в клиниките по детска онкохематология към УМБАЛ „Царица Йоанна – ИСУЛ” – София, УМБАЛ „Св. Георги“ – Пловдив и УМБАЛ „Св. Марина” – Варна, за учебната 2018/2019 година.
Каузата може да бъде подкрепена и чрез сайта www.zaednosme.org.
В него  може да се направи директно дарение към банковата сметка на Сдружение „Деца с онкохематологични заболявания“.
Зад „Заедно сме в училище без граници“ застана и актрисата Ирмена Чичикова, посланик на
кампанията. Необходимостта от образование и светло бъдеще за децата вдъхновява Ирмена да подкрепи каузата и да спомогне за популяризирането на нуждата от образователен процес в болнична среда. В тази връзка тя сподели: 
- Много ми се искаше  да съм част от подобна кампания,тъй като в последните години загубих най-скъпите жени в живота си  - моите майка, леля и двете ми баби. Те си отидоха от онко заболявания. Майка ми и моята леля бяха университетски преподаватели, а двете ми баби - учителки. Всички те ме моделираха  - да съм образована и отворен към света за знания.
Именно за това  и слогана на кампанията - "Заедно сме в училище без граници" ми е близък, както и целите на кампанията - децата да се развиват и образоват. Аз мислех, че не знам как да се държа, как да говоря с децата, но помежду ни имаше химия и всичко беше лесно и просто. 
Моят апел е всеки да се включи в кампанията. Ние даваме много пари за абсолютно безсмислени неща понякога, а така ще направим нещо стойностно и смислено.
Мисията на BIODERMA е с помощта на науката и иновациите да предоставя продукти, които да подобрят качеството на живот на хората. Грижата към човека и природата е основата, върху която BIODERMA гради своята социално отговорна компания.

Няма коментари:

Публикуване на коментар