Сезон 3 на Бизнес Академия Kaufland-УНСС и Сезон 1 на Kaufland Business Academy
Двете иновативни програми стартираха в Централни хали в присъствието на
участниците, ръководството на ритейлъра и лекторите от екипа на компанията.
Тази година, освен че продължава със Сезон 3 на Бизнес Академия Kaufland-УНСС, ритейлърът за първи път предоставя възможност за участие в своята бизнес академия за студенти от всички висши учебни заведения в страната със Сезон 1 на Kaufland Business Academy. В пилотното издание на програмата се включват представители на Нов български университет, Софийски университет, Технически университет, Висше училище по застраховане и финанси и Висше училище по телекомуникации и пощи.
„Чрез нашите бизнес академии ние на практика осъществяваме мисията си да бъдем мост между образованието и бизнеса. Гордеем се, че можем да дадем на студентите не само теоретични знания, но и практически опит, който да им помага да правят уверени стъпки в професионалното си развитие. Вярваме, че с разширяването на програмата с новите академии, увеличаваме и възможностите за младите хора в България“, каза Иван Чернев, главен изпълнителен директор на Kaufland България по повод откриването на двете академии.
„След два изключително успешни сезона на Бизнес Академия Kaufland-УНСС, много естествено дойде време и за трети, както и за нова академия – Kaufland Business Academy. Целта ни е да дадем възможност и на студенти от различни университети да се запознаят с динамиката на ритейл бизнеса и да направят своите първи стъпки в професионалното си развитие“, сподели Анна Панчева, ръководител на направление „Човешки ресурси“ в Kaufland България.
Проф. Димитър Димитров, ректор на Университета за национално и световно стопанство /УНСС/ подчерта, че партньорството между образованието и бизнеса е ключово за успешната реализация на младите хора.
„За трета поредна година нашите студенти ще имат възможността да се включат в този иновативен формат, където ще придобият ценни практически знания, ще се срещнат с реални бизнес казуси и ще изградят важни професионални контакти. За нас е от ключово значение да предлагаме модерно образование, което отговаря на нуждите на бизнеса и подготвя студентите за предизвикателствата на пазара на труда, а Kaufland е надежден партньор в тази мисия.“
Двете програми се провеждат паралелно и са с продължителност пет месеца. Те предоставят възможност на студенти от 3-ти и 4-ти курс и магистри да преминат през задълбочено специализирано обучение в областта на ритейла, последвано от стажантска програма в различни отдели на Kaufland. Всички участници ще черпят знания от водещи експерти в ритейла, ще проведат стаж в компанията и ще получат стипендия от 2500 лв. при покриване на заложените в академията критерии. За студентите са предвидени и допълнителни активности с награди – включително смартфон, които те мога да спечелят в зависимост от представянето си.
Няма коментари:
Публикуване на коментар