Translate

сряда, 21 февруари 2024 г.

Kaufland България - „Работодател на годината“ за пореден път

 

 

За втора поредна година Kaufland България бе отличена с наградата „Работодател на годината“ от b2b Media Employer Branding Awards. Най-голямата търговска верига грабна престижното отличие за цялостната си политика в областта на човешките ресурси в оспорваната надпревара за най-високи постижения в изграждането и управлението на работодателската марка между водещи компании. Kaufland България получи още две златни награди в категориите - Education innovation и Employer branding event в седмото издание на конкурса, организиран от b2b Media. 

„Като лидер на пазара на модерна търговия и най-голям частен работодател в страната, наша отговорност е да налагаме най-добрите работодателски практики, които да се превръщат в еталон за целия трудов пазар. Припознали сме като наш основен ангажимент благосъстоянието не само на всеки колега, но и на неговото семейство. Затова стратегията ни на работодател започва с всеобхватната грижа за всеки член на екипа в личен и професионален план, преминава през подсигуряването на кариерното му развитие, и стига до ключови аспекти като гарантиране на цялостна удовлетвореност от работата, поддържане и подкрепа на физическото и психическото здраве“, коментира Мила Вълкова, старши мениджър на отдел „Подбор, работодателска марка и мотивиране и задържане“.

Kaufland България получи първо място и в категорията Education innovation за своя иновативен, структуриран и многопластов подход и множество инициативи в подкрепа на образованието. Кариерното развитие на младите хора в страната е приоритет, в който компанията целенасочено и дългосрочно инвестира. Ритейлърът активно инициира собствени образователни проекти с практическа насоченост и подкрепя партньорски инициативи с една много важна крайна цел – осъществяване на директна връзка между образованието и бизнеса. През 2023г. компанията стартира първата по рода си ритейл академия - Бизнес академия Kaufland-УНСС, в партньорство с най-големия икономически университет в България, а в началото на март тази година започва и втори сезон на програмата. Тя е насочена към студенти, имащи за цел да създадат успешна кариера в сферата на модерната търговия и се фокусира върху изграждането на практически умения, съобразени с актуалните тенденции и предизвикателства в бизнеса.

Златното отличие в категорията Employer branding event е присъдено от журито на Kaufland България за успешното имплементиране и креативния подход при организирането на събития като част от работодателската стратегия на компанията. Организираните от ритейлъра събития включват както специални празненства по корпоративни поводи и постигнати успехи в компанията, така и тиймбилдинг активности и  дейности, които са свързани с активно включване на екипа в социално отговорните ангажименти на Kaufland, акции за залесяване и почистване, спортни празници и други. Индивидуалният креативен подход към всяко събитие гарантира ангажираността на членовете на екипа и подобряването на средата в компанията.

Получените награди от b2b Media Employer Branding Awards са поредното доказателство за успешната работодателска политика на Kaufland България. В началото на 2024г. компанията се сертифицира успешно за шеста поредна година с рекорден резултат като Top Employer от международния независим институт Top Employers Institute, благодарение на добрите й практики в областта на човешките ресурси.

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар