Любимият избор на българите сред собствените марки шоколади на Lidl e млечният.
Това показват данни на търговския отдел на Лидл България, част от най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. От Lidl отчитат още, че на второ място клиентите на веригата поставят млечния шоколад с лешници, а едва на трето място се нарежда черният шоколад. Така от компанията разбиват и мита за доминация на тъмния шоколад, който е изключително популярен в Европа напоследък.
Това показват данни на търговския отдел на Лидл България, част от най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. От Lidl отчитат още, че на второ място клиентите на веригата поставят млечния шоколад с лешници, а едва на трето място се нарежда черният шоколад. Така от компанията разбиват и мита за доминация на тъмния шоколад, който е изключително популярен в Европа напоследък.
Данните на Lidl за предпочитанията на потребителите показват, че и сред
ядковите шоколади отново безспорен фаворит е млечният, като фаворит е този с
цели лешници.
От веригата разкриват още, че имат над 50 вида шоколад под собствените
марки Fin Carre, J.D. Gross, и Fairglobe в постоянния си асортимент, като
немалка част от тях се произвеждат в собствена фабрика на веригата. Над 30 са и
шоколадовите вкусове, които влизат под формата на акции през цялата годината.
Независимо дали става въпрос за млечен, натурален, бял, с цели лешници, с цели
бадеми, със стафиди или със солен карамел, всички
шоколади под собствените марки на Lidl са произведени от 100% сертифицирано Fair Trade и Rainforest какао, което е още един
фактор за качеството и плътността им. Качеството и съдържанието на шоколадите
собствена марка са гарантирани и с резултати от лабораторни анализи, които
веригата провежда регулярно в акредитирани лаборатории в Германия,
проследявайки десетки физикохимични и микробиологични показатели. Това е и още
един гарант, че всички шоколади под собствените й марки отговарят на
установените европейски норми и изисквания.
„Без значение дали говорим за постоянен или допълнителен асортимент,
основата е качеството. Следим пазара и тенденциите на национално и световно
ниво, като не спираме да търсим и дегустираме онези вкусове, които най-добре
биха паснали на българския потребител. В същото време обаче се стараем да
предлагаме и по-нетрадиционни вкусове от всяка точка на света чрез нашите
тематични седмици, като шоколад с бира и шоколад с ирландски крем“, коментира
Калоян Михов, мениджър „Стоково снабдяване“ в Лидл България.
През миналата 2022г. именно собствените марките шоколад на Lidl бяха
отличени с медал за най-високо качество на шоколадите собствена марка според
вота на клиентите в проучването Private label QUDAL – QUality meDAL 2022/2023,
проведено на българския пазар от швейцарската организация ICERTIAS.
Няма коментари:
Публикуване на коментар