Първото по рода си мобилно приложение с програма за лоялност е активно само в Serdika Center и Paradise Center
В последните години станахме свидетели на това как дигиталните технологии променят всеки аспект от нашия живот. От начина, по който учим и работим, през това как комуникираме с нашите близки, до това как се забавляваме - ежедневието ни е обвързано с мобилните устройства. Шопингът не прави изключение от тази тенденция.
Всички знаем, че пазаруването е много повече от битова необходимост – то е начин да прекараме време с близките си, да се поглезим и да се почувстваме добре в кожата си. Именно затова, водени от идеята да направят шопинг изживяването по-лесно, удобно и приятно за своите клиенти, водещите търговски центрове Paradise Center и Serdika Center разработиха SPOT – първото по рода си мобилно приложение с вградена програма за лоялност, която събира света на шопинга на едно място.
SPOT дава редица удобства на клиентите – в него те откриват информация за магазините и най-актуалните промоции, както и за специални услуги и събития на територията на търговските центрове. Сред първите, които се възползваха от предимствата на SPOT, са Александра Богданска, Ваня Джеферович и Валери Йорданова, които вече активно трупат своите точки в приложението. Апликацията има още едно съществено предимство – всеки регистриран потребител в апликацията SPOT може да се възползва от специални отстъпки в търговските обекти на двата мола, а след натрупване на точки, да ги обмени за подаръци.
За да се възползват от преимуществата на приложението, клиентите трябва да свалят SPOT от Google Play или App Store и да се регистрират в програмата за лоялност, а след това да снимат своите касови бележки след всяко пазаруване. Още при регистрация в програмата потребителите получават ниво на лоялност Select, а след всяко сканиране на касова бележка от покупка в Paradise или Serdika Center клиентите трупат точки, с които постепенно могат да вдигнат нивото на лоялност, достигайки Premium или Elite. С отключването на всяко следващо ниво се откриват и допълнителни възможности за отстъпки в обектите в търговските центрове, а целият списък от магазини, които предоставят преференциални условия за трите нива, може да бъде открит в приложението.
Paradise Center и Serdika Center продължават активно да работят за предоставянето на още повече услуги и удобства през приложението SPOT. От двата мола съобщават, че предстои и имплементирането на услуги като директно плащане на паркинг, достъп до ексклузивни събития, по-големи подаръци, за които клиентите да обменят точките си, и други предимства.
Повече информация потребителите могат да открият на официалния сайт на приложението.
Няма коментари:
Публикуване на коментар