Проф. Любомир Стойков: „Академията за мода откликна на апела на Фондация „Мечта за дете" и нейния председател Ивелина Рускова, и ангажира най-добрите и талантливи дизайнери!“
Преди дни, за първи път, се състоя благотворително събитие „Ревю с кауза“ - организирано от Фондация
„Мечта за дете“ с председател Ивелина Рускова.
Известни български дизайнери подадоха ръка на националната кампания „Роди дете в България“ с благотворително ревю, в което представиха по един официален тоалет, а присъстващите имаха възможността да закупят техните произведения. Сред дизайнерите и модните къщи, които взеха участие в хуманното събитие са носителите на „Златна игла“ - Албена Александрова, София Борисова, Жана Жекова, Аксел Харди, Радостина Илиева, Радослава Лазарова, Теодора Спасова, Йорданка Чернаева, Антон Узунов, както и други като Мила Захариева, Есил Дюран, Милена Петрова, Киара Фешън, Alfa Bridal, Пламена Вияреал и Лилиан Едуардс. С тоалетите дефилираха обществени личности, вдъхновяващи с примера си да съчетават майчинство с кариера - една не само възможна, но и изключително хармонична мисия като Вероника Стефанова, Цвети Радойчева, Кремена Илиева, Таня Скринска, Йордана Димитрова, Елисавета Стоянова – Гарева, Мария Андонова, Ирина Папазова, Ива Екимова, Мила Захариева, Роксана Кирилова, Росица Велкова, Албена Коралиева, Виолета Мачева, Атанаска Ангелова и София Паскалева. Освен аутфитите, които бяха представени по време на събитието, гостите имаха възможността да се насладят и да закупят и други предложения на участниците и техните модни брандове.
Всеки дарител получи свидетелство за подкрепа, а дизайнерите и благодетелите имаха специална изненада от Goto Jewellery and Diamonds – прекрасно бижу, изработено специално за „Ревю с кауза“, като
жест и израз на признателност за подкрепата. След ревюто се състоя томбола с билетчета, които бяха закупени по време на събитието, а късметлиите получиха прекрасни комплименти от партньорите на Фондация „Мечта за дете“.Всички приходи от ревюто и томболата, на стойност 19 400 лв., бяха дарени на национална кампания „Роди дете в България“, чиято цел е да информира и мотивира младите хора в България да не отлагат решението да станат родители, тъй като късните опити за забременяване крият много рискове и често се оказват причина за репродуктивни проблеми. Кампанията стимулира българските двойки по още един начин - всички регистрирани бременности в платформата „Роди дете в България“ в рамките на календарната година участват чрез жребий за 20 пакета с всичко необходимо за бебето през първата му годинка – храна, пелени, колички, кошари, столчета, козметика и др.
В събитието се включи и Илиян Страшилов, на 9 години, който дари всички събрани пари от рождения си ден за каузата. След търга за тоалетите, в който се изкупиха всички рокли, интересът към някои от показаните предложения или към конкретна модна къща се запази и даде още резултати. Въпреки че не бяха закупени по време на търга, отново средствата отидоха за националната кампания „Роди дете в България“.
По време на благотворителното събитие проф. Любомир Стойков, председател на Академията за мода, сподели: „Оставете децата да идват при мен и никога не им пречете, защото тяхно е Царството Божие" - тези думи на Христос, както и признанието на Пикасо, че детето е най-великият художник - по-велик и от него, са само малка част от голямата идея да издигаме подрастващите на пиедестал, да ги създаваме, да се грижим за тях и да им даваме най-добрия шанс за съществуване. Щастлив съм да отбележа, че Академията за мода откликна на апела на Фондация „Мечта за дете" и ангажира едни от най-добрите и талантливи български дизайнери, много от които носители на „Златна игла" да се включат в „Ревю с кауза", както и да дарят свои произведения за набиране на средства за двойки с репродуктивни проблеми и млади семейства. Благодаря им - на тях и на милите и отзивчиви топмодели, бизнес дами, популярни лица от телевизионния екран - за техните добри и големи сърца! Адмирации и за председателя на Фондация „Мечта за дете", чиято е тази благородна инициатива..Никой в тази страна не бива да си затваря очите пред най-страшния проблем на България - демографския проблем, и да се прави, че не вижда стопяването, изчезването на нашата нация. Академията за мода и занапред ще отстоява националните ни и човешките интереси и всячески ще подкрепя каузата „Роди дете в България"!“.
Лице на националната кампанията „Роди дете в България“ е българският топмодел Вероника Стефанова – Мис България Свят 2017 и лице на „Златна игла 2021“, която неотдавна стана майка за втори път. Водеща на благотворителното събитие беше поппевицата Йоанна Драгнева /сияеща в тоалет на модна къща „Блинк“ с дизайнер Радослава Лазарова/, която заедно с Виктория Асенова, група 359-Код България и Цвети Радойчева се погрижи за доброто настроение на гостите.
Няма коментари:
Публикуване на коментар