Translate

четвъртък, 24 февруари 2022 г.

Discovery отчита рекордни резултати при отразяването на Зимната Олимпиада 2022

-       Новите платени абонати по време на Beijing 2022 са с близо 50% повече, в сравнение с Пьонгчанг 2018;

-       Над 1 млрд. стрийминг минути са изгледани в платформите на discovery+ и Eurosport;

-       При линейното покритие зрителите са гледали средно 24% по-дълго, в сравнение с Игрите Пьонгчанг 2018

 


Discovery отчита рекордна гледаемост и ангажираност на аудиторията по време на Зимните Олимпийски игри Beijing 2022 по всички свои дигитални платформи, като една от основните причини е атрактивната визия и съдържание на discovery+,  довели и до значително по-високо потребление и брой нови платени абонати, в сравнение с игрите Пьонгчанг 2018.

Завършили в неделя, 20 февруари, Игрите в Пекин 2022 отчитат силни резултати в европейската телевизионна мрежа и продуктите за стрийминг на Discovery. discovery+ е със сериозен ръст на новите платени абонати за стрийминг, като общият брой надхвърля с близо 50% резултатите от игрите Пьонгчанг 2018.

Повече от 156 милиона потребители в Европа посетиха платформите на Discovery, отчитайки над 1 млрд. стрийминг минути, което е19 пъти повече от предишните Зимни Олимпийски игри. Услугите за стрийминг на discovery+ и Eurosport* имат 8 пъти повече зрители по време на тези игри, а потребителите са консумирали над 50% повече съдържание, със средна продължителност от над 7 часа на зрител. Същата тенденция се наблюдава и при линейната телевизия, при която зрителите гледат средно 24% по-дълго, в сравнение с гледаемостта по време на Игрите Пьонгчанг 2018. Eurosport.com и неговите локални версии достигнаха до над 2 пъти повече потребители, в сравнение със същия период от прдишната Зимна Олимпиада.

Въз основа на силната първа Олимпийска седмица средната линейна аудитория на Eurosport остана устойчива и беше в съответствие с предишното зимно издание на Игрите, въпреки двуцифрения спад на общото потребление на телевизия, спрямо 2018г. Високите дялове аудиторията в безплатните мрежи на Discovery на северните пазари отбелязаха нови рекордни стойности от 88% /Норвегия/, 83% /Швеция/ и 82% /Финландия/. Каналите на Eurosport са със значителен ръст на аудиторията и в много други ключови пазари, включително Полша /+36%/, Румъния /+23%/ и Италия /+250%/. Ръст в аудиторията отбелязват и всички канали на Discovery както в безплатното потребление, така и при платените канали и платформи.

JeanЖан-Бриак Перет, президент и главен изпълнителен директор на Discovery Streaming & International, сподели:Зимната Олимпиада е уникален успех за discovery+ и всички наши канали и платформи в Европа. Discovery е лидер в увеличаването мащаба на стрийминг услугите, както и в засилването на гледаемостта на традиционната телевизия, като и при двете отбелязваме сериозен ръст. Над 50% от новите абонати на discovery+ са гледали и друго развлекателно съдържание в платформата, като потребителите ни са останали ангажирани за по-дълго време, в сравнение с предишните Зимни Игри.

Андрю Георгиу, президент на Sports, Discovery, каза: “Олимпийските игри са отличен пример за уникалната възможност на Discovery да увеличава аудиторията и нейната ангажираност по отношение на най-великите спортни събития в света. Това е печеливша формула, тъй като използваме ненадминатия ни мащаб във всяка платформа, увеличавайки максимално обхвата и давайки на потребителите възможността да изберат и гледат най-подходящата за тях платформа. От discovery+ до нашите безплатни мрежи и канали на Eurosport, от предаванията на живо и новините до видеото при поискване, разнообразието в портфолиото ни е изключително богато.

Това богато разнообразие, обаче, не би било успешно без високото качество и дълбочината на разказването на истории, които предоставяме на зрители. Нашият изключителен състав от експерти и редакционни екипи ни отличава значително, тъй като предоставяме най-добрия спортен анализ, както и отразяване на най-въздействащите истории от Олимпийските игри.“

Discovery представи Зимните Олимпийски игри Beijing 2022г. на 50 пазара в Европа*, включващи 11 национални продукции и покритие на 19 езика. Това бе единственото място в Европа, което предлагаше „Всички Олимпийски игри“, достъпно на discovery+ и неговите цифрови услуги на Eurosport**.

-----------------

* Discovery излъчи Олимпиадата в Пекин 2022 в цяла Европа, с изключение на Русия.
**
Олимпиадата в Пекин 2022 се излъчи по discovery+ в Дания, Финландия, Италия, Нидерландия, Норвегия, Швеция и Великобритания. Във всички останали евроепйски държави, с изключениен на Русия, Зимните Олимпийски игри в Пекин 2022 бяха достъпни на дигиталните платформи на Eurosport. Телевизионното съдържание на Eurosport е достъпно във всички територии.

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар