Translate

четвъртък, 24 февруари 2022 г.

Индивидуалният подход за лечение в хомеопатията ще се прилага в персонализирана козметика

 

 

Световният лидер в областта на хомеопатията Boiron обяви, че придобива мажоритарния дял в ABBI - иновативна френска компания, която създава персонализирани козметични продукти от натурални съставки като използва изкуствен интелект, който анализира снимка изпратена от клиента.

Валери Лорен-Поансо, генерален мениджър на Boiron, коментира:

-Изключително сме впечатлени от технологията, точността и скоростта на диагнозата. Както ние в хомеопатията вярваме, че всеки човек е уникален и изисква персонализирана грижа, която е възможно най-екологична и естествена, така и ABBI напълно споделят тези наши разбирания. Джоана и Фредерик
Иферган създават
ABBI през 2017 година и след повече от 3 години изследвания и разработки, патентоват своята технология. Така ABBI става единствената компания във Франция, която произвежда персонализирана козметична грижа, използваща изкуствен интелект и базирана на селфи. Една снимка е достатъчна, за да може човек само за няколко секунди да получи персонализирана диагноза на кожата си и активните козметични съставки, които са най-подходящи за неговите нужди. В компанията са разработени повече от 40 000 възможни комбинации за всякакъв тип кожа и клиентът получава неговата персонализирана козметика в рамките на 48 часа.

Подобно на хомеопатията, козметичните продукти на ABBI

съдържат над 95% натурални съставки. Тази индивидуализирана козметика може да се използва за всички типове и цветове кожа, от най-младата до най-зрялата, при мъже и жени. Адаптирана спрямо нуждите на всеки човек, тя може да се справят с проблеми като бръчки, чувствителност, блясък и петна.

И тъй като кожата е най-големият орган на човешкото тяло, за основателите на ABBI грижата за кожата е грижа за здравето.

Допълнителна проверена информация за хомеопатията и нейната ефективност може да намерите на сайтът za-homeopatiata.bg.

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар