Световният лидер в областта на хомеопатията Boiron обяви, че
придобива мажоритарния дял в ABBI - иновативна френска компания, която създава
персонализирани козметични продукти от натурални съставки като използва
изкуствен интелект, който анализира снимка изпратена от клиента.
Валери Лорен-Поансо, генерален мениджър на Boiron, коментира:
-Изключително
сме впечатлени от технологията, точността и скоростта на диагнозата. Както ние
в хомеопатията вярваме, че всеки човек е уникален и изисква персонализирана
грижа, която е възможно най-екологична и естествена, така и ABBI
напълно споделят тези наши разбирания. Джоана и Фредерик
Иферган създават ABBI
през 2017 година и след повече от 3 години изследвания и разработки, патентоват
своята технология. Така ABBI става единствената компания във Франция, която
произвежда персонализирана козметична грижа, използваща изкуствен интелект и
базирана на селфи. Една снимка е достатъчна, за да може човек само за няколко
секунди да получи персонализирана диагноза на кожата си и активните козметични
съставки, които са най-подходящи за неговите нужди. В компанията са разработени
повече от 40 000 възможни комбинации за всякакъв тип кожа и клиентът получава
неговата персонализирана козметика в рамките на 48 часа.
Подобно на хомеопатията, козметичните продукти на ABBI
съдържат над 95% натурални съставки. Тази индивидуализирана козметика може да се използва за всички типове и цветове кожа, от най-младата до най-зрялата, при мъже и жени. Адаптирана спрямо нуждите на всеки човек, тя може да се справят с проблеми като бръчки, чувствителност, блясък и петна.И тъй като кожата е най-големият орган на човешкото тяло, за основателите на ABBI грижата за кожата е грижа за здравето.
Допълнителна проверена информация за хомеопатията и нейната ефективност може да намерите на сайтът za-homeopatiata.bg.
Няма коментари:
Публикуване на коментар