„ПЛАНЕТАТА ВЪЗМОЖНА“ ще информира и приканва потребителите да надграждат научните и екологични ползи от изминалата година, чрез съдържание и изживявания, които да им помогнат да открият начини да допринесат за опазването на нашия дом
Като ежегодно глобално събитие Денят на Земята обединява над 1 милиард души, които се включват в
най-мащабния в света ден на инициативи с гражданска насоченост. Тази година, докато светът започва постепенно да се съвзема от пандемията, National Geographic поставя началото на „ПЛАНЕТАТА ВЪЗМОЖНА“ – нова многогодишна инициатива, целяща да помогне на потребителите да надградят научните и екологични ползи от изминалата година, като ги насърчи да намалят отпечатъка си върху планетата.
„Изминалата година коренно промени досегашните ни представи за това какво е възможно. Наблюдавахме как с безпрецедентна скорост се разработва и разпространява за обществено ползване нова ваксина за непозната досега болест, как въглеродните емисии рязко спадат и застрашени диви популации започват да показват обещаващи признаци на възстановяване. Докато хората по света се справят с изпитанията на пандемията, милиони откриват убежище навън в природата и се свързват отново с нея“, казва Гари Нел, председател на National Geographic Partners.
„Вълнуваме се, че „ПЛАНЕТАТА ВЪЗМОЖНА“ може да допринесе към постигната инерция, като прикани потребителите да разберат кои са заплахите за нашата планета и да си представят нови възможности.“
Чрез „ПЛАНЕТАТА ВЪЗМОЖНА“ National Geographic цели да предложи по нещо за всеки екологично осъзнат потребител навсякъде по света, с което затвърждава отдадеността на бранда към това да мотивира потребителите си в Деня на Земята, но и след това.
Ключова част от инициативата ще бъде оригиналното съдържание на National Geographic, като емблематичните природонаучни продукции на бранда, които да задълбочат любовта към Земята, и да позволят на феновете да видят света както никога досега.
В САЩ, в навечерието на Деня за Земята, бе реализиран специален виртуален концерт, заснет основно сред природата, който използва музиката, за да чества нашата Земя и да вдъхнови хората да опазват планетата.
В редица държави, включително в България, майският брой на списание National Geographic ще е специално издание, посветено на темата за Световния океан. Корицата му ще представя дръзкия проект на фотографа и изследовател на National Geographic Брайън Скери, свързан с китовете. За първи път, заедно със статиите, в списанието са включени и съвети, които да насърчат читателите да направят малки промени в своето ежедневие и да научат как тези промени могат да спомогнат за опазването на планетата.
Тази неделя, 25.04., над 300 души ще пробягат 10-километровата отсечка на състезанието National Geographic Earth Day Run, посветено на Деня на Земята и част от ежегодния Планински Маратон Панчарево.
В подкрепа на глобалната инициатива „ПЛАНЕТАТА ВЪЗМОЖНА“, съвместно с National Geographic, организаторите на състезанието от Спортен клуб „Бегач“ си поставят за цел да ограничат максимално своя отпечатък върху природата и са предприели следните мерки:
● Без чаши по пунктовете – всеки участник сам ще си носи вода в предварително предоставена бутилка;
● Без пластмасови ленти за маркировка – използват се винилови флагчета за многократна употреба, които се събират;
● Без пластмасови торбички за стартовите пакети.
Повече за състезанието: https://pancharevo.begach.com
Няма коментари:
Публикуване на коментар