Инициативата ще обхване 30 училища в страната и се провежда с подкрепата на Министерство на образованието и науката и Министерство на вътрешните работи – Пътна полиция
В 30 училища в страната започва образователна кампания за обучение по Безопасност на движението по пътищата „Пресичам безопасно с TEDI“. Над 8 000 деца от първи, втори и трети клас в София, Пловдив, Варна, Бургас, Велинград и Ловеч ще вземат участие във виртуалния урок, разработен от „Тимбарк България“, съвместно с експерти от Министерство на образованието и науката и с инспектори от отдел „Пътна полиция“ към Главна дирекция „Национална полиция“ на Министерството на вътрешните работи.
Поради усложнената ситуация в училищата през настоящата учебна година, за учениците от начален курс е създаден онлайн мултимедиен урок в три части, който представя трите роли на децата като участници в движението по пътищата – пешеходци, пътници и водачи. Учениците от началните класове ще усвоят важни правила за правилно поведение при пресичане на улици, при пътуване в автомобил и при управление на велосипеди и тротинетки. След урока те ще могат да попълнят и онлайн тест за проверка и затвърждаване на новите знания.
Компанията „Маспекс“, част от която е „Тимбарк България“, вече провежда успешно образователни кампании по безопасност на движението по пътищата сред най-малките ученици на територията на Полша и Румъния. Тази година за първи път България става част от инициативата. Изграждайки кампанията изцяло онлайн, „Тимбарк България“ цели тя да се осъществи по модерен и сигурен начин, съобразно с настоящите условия.
„За нас грижата за децата отива отвъд това да им предлагаме полезни и вкусни напитки всеки ден. Компанията вярва, че грижата за общността, в която живеем и работим, е от първостепенно значение. Целта ни е след периода на сериозна социална изолация и ограничено движение навън, децата да бъдат в безопасност, докато се движат по улиците, а в по-дългосрочен план – да се чувстват сигурни в себе си и добре подготвени за момента, когато вече сами ще изминават пътя от и до училище“, каза Савина Паликарева, маркетинг мениджър на „Тимбарк България“.
В специално разработените мултимедийни материали от кампанията „Пресичам безопасно с TEDI“, образователната информация е поднесена от инспектори от отдел „Пътна полиция“ към Главна дирекция „Национална полиция“, като са заснети и нагледни демонстрации на правилно и неправилно поведение на пътя. Във видеата участва и любимото мече на децата – TEDI.
Няма коментари:
Публикуване на коментар