От 29 октомври до 25 ноември 30 ст. от всяка покупка с марка NIVEA в магазини dm отиват в полза на организацията
За шеста поредна година NIVEA продължава партньорството си със SOS Детски селища България. Този път брандът отправя призива „Грижата е в твоите ръце!“, а подкрепата му е насочена към Програма „Начало на самостоятелен живот“ – уникална за страната ни инициатива, която подпомага младите хора в първите години след напускане на SOS грижа.
В рамките на месец – от 29 октомври до 25 ноември – с всяка покупка на продукт с марка NIVEA в магазини dm, 30 ст. ще бъдат дарени в полза на Програмата на SOS Детски селища. Със събраните средства ще бъде осигурена морална и финансова подкрепа на пълнолетни младежи до завършване на висше образование и започване на работа. За втора поредна година посланик на кампанията е актьорът Владимир Карамазов.
„За нас е чест да направим традиция партньорството си SOS Детски селища България и да допринесем за развитието на децата и младежите, които сдружението подкрепя. Напускането на приемната грижа е ключов момент за младите хора, определящ до голяма степен живота им след това. Затова сме щастливи, че тази година ще дадем своя принос за програмата „Начало на самостоятелен живот“, споделя Румяна Ковачева, Marketing Team Leader на NIVEA за България.
Фокус на програмата е подкрепа в първите години на самостоятелност за навършилите пълнолетие младежи. Подготовката за напускане на SOS грижа е структуриран процес, който започва минимум една година предварително. След напускането, на младите хора се осигурява тригодишна подкрепа под различна форма – заплащане на наем за жилище, финансови средства в периода на търсене на работа, осигуряването на консултативна и емоционална подкрепа. Сдружението оказва помощ и на младежите, които продължават обучението си в университет, като ги подкрепя до завършване на висше образование и започване на работа. По този начин се постига максимално плавен преход към независимост и се развиват умения у младежите да поемат отговорност към собствения им живот. За реалните резултати на програмата може да научите и от разказа на 34-годишната Цветелина, която споделя личните си преживявания – от пристигането в SOS Детски селища като дете, до завършване на образованието си и успешното намиране на работа.
Първите пет съвместни кампании на NIVEA и SOS Детски селища под надслов „Приказни моменти на грижа“ бяха насочени към домовете за приемна грижа и приемните семейства. Те бяха обединени от каузата повече български деца да получават шанса за щастливо детство. Благодарение на посланици и ентусиасти до момента са дарени близо 200 000 лв. в полза на SOS Детски селища.
Няма коментари:
Публикуване на коментар