Иновация в опаковките на прясното месо намалява използваната пластмаса с до 16% на брой опаковка
Разнообразие от прясно месо и риба ще радва клиентите с по-ниски цени до края на октомври, които ще се предлагат с двойна гаранция за качество от Lidl и SGS, както досега.
Прясно пилешко филе, свински врат без кост, кайма от младо телешко и филе от сьомгова пъстърва са само част от намалените продукти, които ще могат да бъдат намерени в магазините на веригата в цялата страна през октомври. Всяка седмица до края на месеца компанията ще предлага разнообразни артикули, разпределени в 3 групи от по 7 продукта.
Прясното месо от собствените марки на веригата - „Порция свежест“ или „Грил Майстор“ и селекцията от пресни риби, са единствените в България, отличаващи се с гаранция за качество от института SGS. За получаването на тази висока оценка, продуктите преминават множество лабораторни тестове, които гарантират, че отговарят на широк диапазон от показатели и притежават съответната допълнителна експертна гаранция.
В рамките на акцията за пръв път ще бъдат представени и нови тарелки /рециклируеми и щадящи околната среда/ на прясното месо, които запазват същата свежест и дълготрайност на продуктите, но са още по-щадящи за околната среда - спестяват до 16% пластмаса на опаковка. Така наапр. новите опаковки на продуктите „Порция свежест“ и „Грил майстор“ имат високо съдържание на рециклиран материал – например опаковката на кайма смес от марката „Порция свежест“ съдържа над 90% рециклирана пластмаса. Както и досега, продуктите ще са със защитна опаковка, която запазва месото максимално свежо и не допуска замърсявания. Промяната ще бъде направена за над 50 продукта от постоянния асортимент, както и частично за артикули от акционен и сезонен асортимент. Всички артикули в променена опаковка са маркирани с логото „Опаковано с грижа за природата - опаковано отговорно“.
Това е поредната стъпка на Lidl в изпълнение на цялостната стратегия за пластмасата REset Plastic, която обхваща пет сфери на дейност - намаляване употребата на пластмаса, редизайн, рециклиране, премахване на пластмасов отпадък от околната среда и проучвания за иновативни решения. Като част от тази стратегия компанията си постави две амбициозни цели: да намали съдържанието на пластмаса в опаковките на продуктите от собствените си марки с 20% до 2025 г., както и да направи 100% от тях максимално рециклируеми. С въвеждането на новите тарелки за прясно месо от български доставчици веригата полага поредните стъпки за постигане на поставените цели.
Няма коментари:
Публикуване на коментар