Само за две седмици, кампанията на Domino’s
Pizza България и SOS Детски селища България “НаУм: пица с кауза” събра 6000
хиляди лева за нуждите на децата и младежите от SOS Младежките домове в София и
Велико Търново
В началото на декември
Domino’s Pizza България обяви втората си инициатива със звездата от сериала
„Откраднат живот“ Наум Шопов. Този път усилията бяха обединени в създаването на
пицата с кауза „НаУм, която подкрепя децата и младежите от SOS
Детски селища България с 2 лева при всяка своя продажба. До този момент, за
по-малко от две седмици, пицата бе поръчана над 3000, а събраната сума в
кампанията вече надвишава 6000 лева.
Инициативата продължава до
края на януари. Събраните средства ще бъдат в подкрепа на нуждите на децата и
младежите от SOS Младежките домове в София и Велико Търново, за които сдружението
SOS Детски селища се грижи. За да насърчи продажбите на пица „НаУм“, в
края на кампанията Domino’s Pizza ще подари на един от всички свои клиенти,
поръчали пицата с кауза, ваучер за 1 безплатна пица на ден през целия месец
януари.
Освен с името си, Наум Шопов
подкрепи кампанията и с гостуване и среща с младежите на възраст между 14 и 18
години от SOS Младежки дом „Мечтатели“. Актьорът поговори с тях за
предизвикателствата в началото на самостоятелния живот, за кариерното
ориентиране и мотивацията за успех.
„Радваме се, че
партньорството ни с Наум Шопов дава такъв добър резултат в помощ на истинска
кауза. Наум е не само известен, но и вдъхновяваща личност, човек, който
мотивира хората около себе си лесно и искрено”, споделя Никола Николов,
мениджър на Domino’s Pizza Bulgaria.
Няма коментари:
Публикуване на коментар