Translate

неделя, 23 декември 2018 г.

3000 поръчки на пицата с кауза “НаУм”


Само за две седмици, кампанията на Domino’s Pizza България и SOS Детски селища България “НаУм: пица с кауза” събра 6000 хиляди лева за нуждите на децата и младежите от SOS Младежките домове в София и Велико Търново

В началото на декември Domino’s Pizza България обяви втората си инициатива със звездата от сериала „Откраднат живот“ Наум Шопов. Този път усилията бяха обединени в създаването на пицата с кауза „НаУм,  която подкрепя децата и младежите от SOS Детски селища България с 2 лева при всяка своя продажба. До този момент, за по-малко от две седмици, пицата бе поръчана над 3000, а събраната сума в кампанията вече надвишава 6000 лева.
Инициативата продължава до края на януари. Събраните средства ще бъдат в подкрепа на нуждите на децата и младежите от SOS Младежките домове в София и Велико Търново, за които сдружението SOS Детски селища се грижи. За да насърчи продажбите на пица „НаУм“, в края на кампанията Domino’s Pizza ще подари на един от всички свои клиенти, поръчали пицата с кауза, ваучер за 1 безплатна пица на ден през целия месец януари.
Освен с името си, Наум Шопов подкрепи кампанията и с гостуване и среща с младежите на възраст между 14 и 18 години от SOS Младежки дом „Мечтатели“. Актьорът поговори с тях за предизвикателствата в началото на самостоятелния живот, за кариерното ориентиране и мотивацията за успех.
„Радваме се, че партньорството ни с Наум Шопов дава такъв добър резултат в помощ на истинска кауза. Наум е не само известен, но и вдъхновяваща личност, човек, който мотивира хората около себе си лесно и искрено”, споделя Никола Николов, мениджър на Domino’s Pizza Bulgaria.

Няма коментари:

Публикуване на коментар