С нея тя направи създаването на уеб сайтове по-лесно и достъпно за
малки и стартиращи бизнеси. Услугата ICN.Bg Sitebuilder е достъпна за
всички потребители и предлага широка гама от възможности за изграждане на
модерен и функционален сайт с минимална инвестиция.
„Наличието на бизнес сайт предлага възможности за печалба, далеч
надхвърляща инвестицията, която се изисква. С времето нараства броят на хората,
които го осъзнават и се интересуват от създаването на лична уеб страница или
малък сайт за своя бизнес. Най-често притесненията на много от тях са, че не
разполагат с техническо лице, което да разработва и поддържа уеб проекта, или
че трудно биха могли да отделят финансови ресурси за това. Именно, за да
отговорим на тяхното търсене, допълнихме портфолиото си от услуги и добавихме
възможност за изграждане на уеб сайт с минимална инвестиция и без нужда от
никакви технически познания. По този начин предлагаме пълен набор от услуги за
всеки, който би искал да се свърже с клиентите си онлайн.”, разказва Юлиян
Бориславов, Изпълнителен директор на хостинг компания ICN.Bg.
Услугата ICN.Bg Sitebuilder има за цел да
спести всички тези притеснения на стартиращите компании и малките бизнеси, за
които изграждането на уеб сайт е било непосилна задача до този момент, и да
осигури лесен и достъпен начин за създаване на сайт и съдържание, отговарящи
изцяло на нуждите на бизнеса им. Всеки сайт, изграден чрез ICN.Bg Sitebuilder,
разполага с разнообразие от шаблони за модерен и красив дизайн, неограничен
брой страници, мобилна версия и функционални менюта, многоезичност, опции за
интегриране на галерии, видеа, карти и др. Услугата предлага възжможности за
създаване на продуктови каталози, онлайн разплащания, статистики, чат
интерграция, вградена функционалност за оптимизиране на сайта за търсачки (SEO).
По данни за 2018 г. 76% от интернет потребителите в България проучват
продукти и услуги онлайн, а 1/3 от тях очакват да получат надеждна информация
директно от официалния уеб сайт на бизнеса, с който взаимодействат. Въпреки
силното присъствие на бизнеса в социалните мрежи и предимствата от него, основните
функции и свойства на уеб страниците не могат бъдат заменени от тях. Цялата
структура и съдържание на всеки уеб сайт е под контрола на неговия притежател и
не зависи от различните социални платформи и това дали търсените клиенти имат
профили там.
На фона на растящия интерес от страна на потребителите бизнесът все още
изостава с навлизането си на онлайн пазара. По данни на Евростат почти 50% от
бърлгарските компании не разполагат със сайтове, като едва 24% от компаниите,
които имат собствени уеб сайтове, предлагат възможност за онлайн поръчки или
резервации чрез тях. От друга страна, продаващите онлайн бизнеси в ЕС достигат
до 30%, докато само 10% от българските бизнеси продават онлайн въпреки
предимствата на Интернет търговията – гъвкавост, оптимизация на разходите и
времето за обслужване на клиентите, както и достъп до по-широки пазари.
Няма коментари:
Публикуване на коментар