Translate

четвъртък, 14 декември 2017 г.

Денимът вдъхновява третата колекция на Lidl и Хайди Клум



Съвместна колекция #LETSDENIM ще бъде налична в началото на март 2018 г.
и за първи път ще предложи и модели за деца 


Само седмица след бляскавия дебют на #LETSCELEBRATE, Хайди Клум и Lidl вече са готови със своята трета съвместна колекция. Тя залага на вечната класика – денима, и не случайно, носи името #LETSDENIM.
Модерните визии този път са вдъхновени от втория дом на Хайди Клум, Лос Анджелис, която споделя:
-Винаги съм била голям почитател на денима. Можеш да го комбинираш по много начини и е подходящ за всеки случай. Колекцията #LETSDENIM отразява именно тази гъвкавост и може да бъде адаптирана към всеки един стил. Денимът дава възможност за различни комбинации, без значение дали става въпрос за тесни джинси, ежедневна риза от деним или дънково яке. Елегантни пуловери, раирани тениски и модерни раирани чорапи ще придадат на колекцията весел и разчупен вид. Колекцията за момичета ще включва гащеризони, суичъри и други деним предложения. 

Творческа, градска и динамична – напълно в стила на Лос Анджелис, линията отразява не само стила на Хайди Клум, но и градската модерна визия на Lidl. 

"След двете успешни съвместни колекции с Хайди Клум, ще се радваме да представим на нашите клиенти един от водещите акценти в модата не само за жени, но и за момичета – именно такъв безспорно е денимът. От началото на март 2018 г. в нашите магазини клиентите ще могат да се насладят на новата линия, която ще има характерното за Lidl оптимално съотношение качество-цена“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
Модната нова линия #LETSDENIM ще влезе в магазините на Lidl в началото на март месец догодина и ще предложи на потребителите класически дънки, серия деним предложения и за първи път – колекция, специално създадена за момичета.
Тя ще бъде налична във всички 86 магазина на веригата в страната като част от „Модната седмица на Lidl”. Едновременно с идването в България, новата колекция на световноизвестния модел ще дебютира и в останалите общо 28 държави и над 10 000 магазина на Lidl в цяла Европа. 





Няма коментари:

Публикуване на коментар