Translate
сряда, 23 август 2017 г.
Интернет страницата на НЗОК е обновена от 18 август 2017 г
Това стана възможно в рамките на проекта „Развитие на здравния портал на НЗОК с добавяне на нови функционалности”, осъществен от „ТехноЛогика“ ЕАД. Фирмата бе класирана на първо място след обявяването на открита процедура от управителя на НЗОК за възлагане на обществена поръчка с предмет „Техническа поддръжка на Персонализирана информационна система (ПИС) на НЗОК, включително разработка на бъдещи функционалности“. Тя е предложила оферта за осъществяване на техническата поддръжка на ПИС от 18000 лв. с ДДС и така е отговорил адекватно на критерия за оценка „най-ниска цена“.
Изграденото портално софтуерно решение включва Публична част, Система за управление на съдържанието и набор от електронни услуги, предназначени за граждани и договорни партньори на НЗОК. Обновеният здравен портал на НЗОК ще представя адекватно и по модерен начин институцията в интернет пространството и ще позволява, както и досега, извършването на набор от електронни услуги със свободен достъп. Такива са справките, които здравноосигурените могат да направят за:
-Общопрактикуващи лекари;
-Лекари специалисти;
-Лекари по дентална медицина;
-Лабораторни изследвания - списък на лечебните заведения, извършващи лабораторни изследвания;
-Високоспециализирани дейности - списък на лечебните заведения, извършващи високоспециализирани дейности;
-Болници;
-Аптеки;
-Лекарства, заплащани от НЗОК (Лекарствен списък);
-Пациентски листи;
-Анулирани здравноосигурителни книжки.
Запазена е възможността, както и досега, здравноосигурените да могат да задават online (www.nhif.bg) въпроси към НЗОК.
Разработена е нова функционалност, част от публично достъпните услуги - „Национална листа за планов прием в лечебни заведения за болнична помощ (ЛЗБП)“.Тя има за цел поддържането на листа за планов прием за всяка клиника и/или отделение в страната. Услугата е разработена така, че да бъде максимално удобна за потребителите, като им предоставя в табличен вид информация за:
-Пореден номер на вписания пациент в Националната листа за планов прием на пациенти;
-Наименование на лечебното заведение за болнична помощ, което приема пациента;
-Номер на клинична пътека, клинична процедура или амбулаторна процедура;
-Инициали на пациента;
-Дата за планов прием;
-Пореден номер от листата за планов прием на съответното лечебно заведение.
Така новата услуга ще улеснява максимално здравноосигурените и ще им помага да следят поредния номер в Националната листа за планов прием на пациенти, както и датата за планов прием на вписаните пациенти.
-Системата за управление на съдържанието (СУС) на портала позволява още:
-Публикуване, управление и обновяване на информацията в портала на НЗОК;
-Поддържане на информацията в съответствие с осигурена йерархичност на менютата, които позволяват до 9 нива на влагане;
-Поддържане на съдържанието от служители на НЗОК, които не са ИТ специалисти;
-Поддържане на информацията на портала на български и на английски език, съобщиха от пресцентъра на НЗОК.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар