Над 372 милиона души в Европа са гледали Олимпийските игри Токио 2020 по телевизията и дигитално, това е с 10% повече от олимпийските зимни игри в Пьонгчанг 2018. Discovery+ отчита рекордно излъчване и почти 3 пъти повече нови абонати в сравнение с Пьонгчанг 2018.Аудиторията е в очакване на Олимпийските игри Париж 2024
Стремежът на Discovery за
осигуряване на широк достъп до безплатна ефирна и платена телевизия
продължава да увеличава броя на европейската си аудитория за Олимпийските игри. Привличането на зрителите във всеки момент от Олимпийските игри Токио 2020 доведе до рекордна гледаемост с почти 3 пъти повече хора, които се регистрираха за абонаментните услуги на Discovery, в сравнение с Олимпийските зимни игри в Пьонгчанг 2018.
Повече от 372 милиона
души са гледали Олимпийските игри Токио 2020 в Европа, с над 10% повече от Зимните
игри в Пьонгчанг 2018. Над 175 милиона са тези, които са гледали отразяването
на Discovery по телевизията и дигиталните платформи, с 13 пъти повече спрямо последните
зимни олимпийски игри. Почти 200 милиона души допълнително са гледали чрез
партньорски телевизионни оператори, с които Discovery е договорил споразумения
за излъчване, включително 45 национални телевизионни оператора в цяла Европа.
Вече обявена като първата стрийминг олимпиада, 1,3 милиарда минути съдържание на Игрите са били показани в цифровите платформи на Discovery, включително и абонаментните услуги на discovery+ и Eurosport. Това е 21 пъти повече минути в сравнение с Пьонгчанг 2018 – това е средно 60% повече минути гледане на потребител за Токио 2020. Първите летни олимпийски игри на Discovery подчертават продължаващия широк интерес в цяла Европа към най-голямото събитие в света и силното желание на публиката да създаде свое персонално изживяване, като избере какво да гледа от всяко спортно събитие, национален герой и вдъхновяваща история.
Въпреки местната часова зона, което означава, че няма традиционно гледане в праймтайм вечерта в Европа, големи дялове от линейна телевизионна аудитория бяха забелязани на скандинавските пазари, където Discovery представя игрите в своите безплатни мрежи. По време на игрите бяха записани до 86% акции, като над 80% от тях в Норвегия и Швеция. Акциите в мрежата за платена телевизия на Eurosport се подобриха с 42% в сравнение с Пьонгчанг 2018.
Безплатният сайт Eurosport.com и неговите версии на местните пазари продължиха да отбелязват рекордни ежедневни аудитории по време на Игрите, като осигуряват 3 пъти по-голям обхват от Пьонгчанг 2018. Повече от 47 милиона уникални посетители следяха олимпийското покритие на Eurosport през 17 -дневния период на Олимпиадата, гледането на видеа е с два пъти повече в сравнение с предишните олимпийски зимни игри.
Discovery представи Олимпийските игри Токио 2020 на 50 пазара в Европа с 11 национални продукции и отразяване на 19 езика. В очакване на зимните олимпийски игри Пекин 2022г. и завръщането в Европа за Олимпийските игри Париж 2024г., discovery+ и цифровите услуги на Eurosport остават мястото в Европа, което предлага всеки вълнуващ момент от олимпиадата.*
---------------
*Периодът на измерване на данните е от 21 юли до 8 август 2021г.
Няма коментари:
Публикуване на коментар