Една от най-силно
засегнатите от пандемията от COVID 19 области е провеждането на събития,
културни мероприятия, конференции и други масови събирания. Организаторите бяха
принудени бързо да променят дейността си и начините на провеждане.
Пример за това е и екипа
на JobTiger, който също отправя поглед към нагласите на участниците и
посетителите с цел оптимална организация на предстоящите през есента кариерни
събития.
В рамките на една седмица
JobTiger проведе няколко анкетни проучвания по темата, като общия въпрос беше
„Какво предпочитате – онлайн, физическо или хибридно провеждане на
изложенията?“
Ето и резултатите:
Сред компаниите |
Сред посеттелите |
Във фейсбук |
Междувременно друго проучване на Йоана Петрова /CEO на CoKitchen/ в Twitter задава въпроса: „Хипотетично, бихте ли посетили събитие с хиляди други хора на закрито, през октомври/ноември?“*
Отговорите са:
Да
|
21.2%
|
Не
|
64.1%
|
Бих, но само на открито
|
11.7%
|
Друго (в
коментар)
|
3%
|
Видно е, че към момента
общата нагласа /на представители и посетители/ е към онлайн и дистанционен
формат на провеждане на събитията.
Като организатор на
най-големите кариерни форуми JobTiger
подготвя есенните кариерни събития на живо в традиционния им формат и
продължава да следи обстановката и нагласите, като има и готовност за реакция
при всяко развитие на ситуацията. Следят се и препоръките на World Health
Organization - специализирани наставления за организация на масови събития в
контекста на текущата ситуация, както и постановленията на Министерство на
здравеопазването за безопасността за провеждане на събитията.
Както живите, така и
онлайн събитията си имат предимства и недостатъци. Уникалната и непредсказуема
ситуация изисква иновативност, гъвкавост и адаптация. Навременната преценка и
реакция вече определят бъдещето на сектора и иновациите в него. Екипът на
JobTiger продължава да наблюдава случващото се във връзка с провеждането на
големи конференции, но са убедени, че могат да посрещнат адекватно всяко
развитие на епидемичната обстановка и да предложат работещи решения на техните
клиенти.
Няма коментари:
Публикуване на коментар