Chivas Venture осигурява международна платформа, предназначена за
иновативни предприятия, които чрез своите бизнес практики спомагат за
решаването на редица социални и екологични проблеми. Всеки желаещ може да
кандидатства и да попълни своята заявка за участие в надпреварата. От началото
на състезанието през 2014 г., организациите, подкрепяни от Chivas Venture, са
допринесли за по-добър живот на повече от 1 милион души в над 40 страни на шест
континента.
Точно както Chivas Regal обединява малцовите и зърнените уискита, за да създаде своя всепризнат
Blended Scotch, така и Chivas Venture подава ръка на предприемачите, които съчетават
умело желанието за печалба с волята да променят света към по-добро. Вярата в
съчетаването на амбицията с щедростта и в използването на успеха за всеобщо
благо се внушава още през 19 век, когато братята Джеймс и Джон Чивас основават Chivas Regal. Днес тази философия е запазена жива не само
чрез уискито, но и чрез множество инициативи, една от които е и Chivas Venture.
Този сезон кампанията в България ще премине под знака на силата на
човешката воля и желанието за промяна като противовес на всеобщото мрънкане.
Конкурсът търси активните, можещите и мислещите, онези, които действат в името
на всички нас. Основен инструмент на кампанията е въздействащо видео, което
представя първата ария, посветена на социалните предприемачи – възпяти с
музиката от операта „Кармен“ на Жорж Бизе. Гласовете са на световно известни
български оперни певци, а главните роли в клипа се изпълняват от самите
социални предприемачи, участвали в предишни издания на Chivas Venture България.
Видеото може да видите
на https://www.youtube.com/watch?v=MZsTfsJb8gQ
Няма коментари:
Публикуване на коментар