Translate

петък, 13 април 2018 г.

БПА подкрепи Lupilu,новата продуктова линия на LIDL, предназначена за бебета и малки деца


Към момента линията предлага над 40 висококачествени артикула от различни продуктови групи – сертифицирани бебешки био храни, пелени, дерматологично тествани от института Dermatest Германия, продукти за хигиена на бебето и перилни препарати, които ще бъдат постоянно в асортимента на веригата.
В допълнение, под марката Lupilu, веригата предлага и висококачествени акционни бебешки и детски дрешки, включително от биопамук, който вече е добре познат на българския пазар. Продуктовата линия продължава да се разширява и в близките няколко месеца предстои влизането на още 5 козметични продукта.
-Lupilu е продължение на фокуса, който Lidl поставя върху подкрепата на младите семейства с деца. Когато става дума за детски продукти, качеството винаги е основен приоритет, затова и всички Lupilu продукти са тествани и сертифицирани от водещи международни институти. Щастливи сме от факта, че и Българската педиатрична асоциация (БПА) припозна нашата марка Lupilu като един добър избор при отглеждането на детето. Вярваме, че както с нашите качествени продукти, така и с всички инициативи, които развиваме в тази посока, ние помагаме на младите семейства и им осигуряваме повече и по-добри възможности в грижата им за децата, сподели Милена Драгийска, изпълнителен директор на  Lidl България .
-Българската педиатрична асоциация (БПА) подкрепи марката, предоставяйки логото си и знака „препоръчано“, на  Lupilu. Решението бе взето от експертите на БПА, след като имахме възможност да се запознаем в детайли с пълната документация, свързана с произхода, производството и качеството на всички продукти с марката Lupilu. Категорично можем да заявим, че те отговарят напълно на най-високите европейски стандарти за детски стоки, коментира проф. Владимир Пилософ, председател на УС на БПА.
С развитието на своята продуктова линия Lupilu, LIDL България си поставя за цел да предоставя не само качествени продукти на разумна цена, но и да осигурява добавена стойност и подкрепа на младите семейства в грижата за техните деца. В тази връзка компанията обединява усилия с БПА, за да осигури допълнителна експертна информация и полезни съвети в отглеждането на децата. Наръчникът, издаден съвместно с БПА, ще помага на родителите лесно и бързо да проследят двигателното, игровото и езиковото развитие на детето през първата година от живота му. Защото профилактиката и навременно взетите мерки, когато има здравословен проблем, са от ключово значение.
Наръчникът ще се разпространява в рамките на различни тематични инициативи и форуми, а на по-късен етап може да бъде дигитализиран, за да могат повече родители да имат достъп до него.








Няма коментари:

Публикуване на коментар