Козметичният бранд дари 41.836,20 лв НА SOS Детски селища България
Марка №1 в грижата за кожата, за втора поредна година, подкрепя развитието и израстването на деца, лишени от родителска грижа и деца в риск да загубят закрилата на своите родители.
Гери Турийска |
Тази година 41 836, 20 лв. са събраните средства от проведената благотворителна кампания „Приказни моменти на грижа“, в подкрепа на сдружение SOS Детски селища България, срещу събраните през м. г. – 36 хил.лв.
Козметичният бранд даряваше на SOS Детски селища България по 0,30 стотинки от всеки закупен продукт от лимитираната серия NIVEA Crème с вече познатите приказни герои – Тео, Мая, Зайо и Феята, които отново донесоха много усмивки и приятни емоции на малки и големи. Към любимия крем в синя кутийка в търговската мрежа се предлагаше и комплект от книжки с приказки: „Тео и Зайо си правят състезание“, „Мая и феята отиват на плаж“, „Тео и Зайо строят къща“ и „Мая и феята подреждат стаята“.
NIVEA предостави възможност на своите приятели да се включат в инициативата, като сами напишат кратка, позитивна приказка, посветена на грижата, обичта и семейството. Участниците трябваше да публикуват приказките си във Facebook със специално създадения за кампанията хаштаг #ПриказнаСиняГрижа. Инициативата за написване на детска приказка предизвика истински интерес у приятелите на марката и само за един месец те надхвърлиха 100.
Едни от първите публикувани приказки бяха тези на посланиците на инициативата - Рафи, Дивна, Деси Добрева, Играта, Мона Недева, Гери Турийска, Башар Рахал, Силвия Лулчева, Василена Винченцо, Rudi Duli Muden MC & KukuSfeff, както и много журналисти и блогъри.
Част от тях са обединени в специално създадена за децата от SOS Детски селища България книжка, озаглавена с името на кампанията - „Приказни моменти на грижа”. Една от историите в нея е написана от едно вече пораснало дете на SOS детските селища България - Пламен Траянов. А илюстрациите в книжката са дело на самите деца от SOS приемните семейства в София, Перник и Трявна.
На специално събитие, по повод финализирането на кампанията, авторите Василена Винченцо и Гери Турийска получиха своите книжки.
По време на него Цветомира Сарлова, Мениджър звено търговски маркетинг на NIVEA България, обяви постигнатите резултати и връчи чек с дарителската сума на Ивайло Гюров, Директор фондонабиране и комуникации на SOS Детски селища България.
Сарлова сподели ,че е изключително щастлива, че за втора поредна година даряват на децата от SOS Детски селища България грижа, усмивки и приказни моменти. Благодари за огромната подкрепа, получена от всички приятели и изрази надежда, че тази инициатива, превърнала се в традиция ще бележи все по-големи успехи.
От своя страна Гюров също благодаря на представителите на NIVEA за това, което правят те и сподели, че то е от изключително важно за тях.
-Това е един модел на партньорство, който е различен, защото чрез него стигаме до сърцата на повече хора. Стигаме до една промяна в нагласата на хората към дарителството, каза в заключение той.
Няма коментари:
Публикуване на коментар